برقراری پروازهای فوق العاده تا ۹ شهریورماه به نجف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: تعداد پروازهای فوق العاده برای بازگشت زائران اربعین را تا ۹ شهریورماه افزایش خواهیم داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جعفر یازرلو سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه امسال هم همانند سال‌های گذشته نمی‌گذاریم که هیچ زائری در کشور عراق و در فرودگاه نجف باقی بماند و به تمامی نیازهای زائران پاسخ خواهیم داد، گفت: همزمان با توجه به نیاز زائران و در صورت درخواست شرکت‌های هواپیمایی، سازمان هواپیمایی مجوز پروازهای فوق العاده برای نجف و بغداد را صادر می‌کند و تا ۹ شهریورماه و تا آخرین روز پایان عملیات اربعین، پروازهای فوق العاده و برنامه‌ای به نجف و بغداد خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید:

توضیح رئیس دیوان عدالت درباره آزادسازی قیمت بلیت هواپیما

وی گفت: از ابتدای عملیات پروازی اربعین امسال تا پنجم شهریورماه تعداد ۴۳۰ هزار و ۹۱ مسافر با ۳۳۶۲ پرواز جابه‌جا شده‌اند که از این تعداد، ۱۸۷ هزار و ۹۱۹ مسافر با ۱۳۱۹ پرواز مربوط به فرودگاه امام خمینی (ره) است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه تعداد مسافر و تعداد پروازهای فوق العاده اربعین در خطوط داخلی به سمت مرزهای خروجی همچنان برقرار است، گفت: در بازه زمانی ۲۴ مرداد تا ۵ شهریورماه از فرودگاه‌های کرمانشاه، ایلام، اهواز، سنندج و آبادان تعداد ۹۶۲۴۰ زائر با ۹۶۶ پرواز جابه‌جا شده‌اند.

کد خبر: 1241287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =