زمان پرداخت سود مرحله سوم سهام عدالت مشخص شد

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: بر اساس آخرین آمار کماکان هلدینگ خلیج‌فارس و شرکت مپنا در مجموع نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت را واریز نکرده‌اند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ولی اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: بر اساس آخرین آمار کماکان هلدینگ خلیج‌فارس و شرکت مپنا در مجموع نزدیک ۳ هزار میلیارد تومان سود سهام عدالت را واریز نکرده اند.

بیشتر بخوانید:

سهام عدالت تا آخر سال جاری آزاد می‌شود

این مقام مسئول در خصوص جزئیات بیشتر هم اظهار کرد: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان هلدینگ خلیج‌فارس و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان هم گروه مپنا بدهی در خصوص واریز سود سهام عدالت دارند که باید برای شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز شود.

او افزود: هلدینگ خلیج‌فارس به سبب طلب سودسهامی که از فجر انرژی خلیج فارس و فجر مبین دارد که آنها هم به سبب مشکلاتی نتوانستند سود را واریز کنند و مپنا هم از وزارت نیرو طلبکار است و به همین سبب این دو مجموعه نتوانسته است سود سهام عدالت را تسویه کند.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار بیان کرد: در مجموع تاکنون برای واریز مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت بیش از ۲۲ هزار میلیارد تومان پول واریز شده است که اگر مبلغ باقی مانده هم به آن اضافه شود حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان سود مرحله سوم و تسویه سهام عدالت خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =