خرید لحظه آخری در پرسپولیس

طبق شنیده‌ها سرمربی اسپانیایی پرسپولیس روی یک بازیکن آفریقایی نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ آرون بوپندزا جدیدترین بازیکنی است که در نقل و انتقالات به پرسپولیس معرفی شده است. این بازیکن ۲۸ ساله اکنون تحت قرارداد هیچ تیمی نیست و برای همین قرمزها راه پر پیچ‌وخمی برای جذب او ندارند. در کارنامه ستاره گابنی سابقه حضور در لیگ‌های امریکا، قطر، ترکیه، عربستان و… دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

حمله برادر فغانی به داور دیدار پرسپولیس و فولاد

این بازیکن قابلیت بازی در دو پست وینگر راست و مهاجم هدف را دارد و بنابراین می‌تواند کمک زیادی به خوان کارلوس گاریدو کند. بوپندزا چپ پا است و همین هم یک مزیت محسوب می‌شود. طبق شنیده‌ها سرمربی اسپانیایی روی این بازیکن نظر مثبتی دارد و آمار و عملکرد او باعث شده یکی از گزینه‌های مورد علاقه گاریدو باشد.
بوپندزا در مجموع ۳۶ بازی در لیگ ترکیه، ۲۲ گل به‌ثمر رسانده، در لیگ عربستان آمار او ۱۷ بازی و ۱۱ گل است و در مجموع همه بازی‌های باشگاهی، این بازیکن ۷۸ گل و ۱۴ پاس گل را از خود به‌جا گذاشته است. آرون ۳۵ بازی ملی دارد و در عرصه ملی هم بازیکن باسابقه‌ای محسوب می‌شود اما این بازیکن در سایت ترانسفرمارکت 5 میلیون یورو ارزشگذاری شده و همین مسأله کار پرسپولیس را سخت می‌کند. فصل قبل او در تیم سین سیناتی در لیگ حرفه ای امریکا طی 14 بازی فقط دو گل زده و یک پاس گل داده است. این بازیکن در تیم‌های آژاکسیو و بوردو فرانسه بازی کرده اما بهترین عملکردش در ترکیه بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1241581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =