گزینه‌های نهایی خط حمله پرسپولیس / آخرین خرید چه کسی خواهد بود؟

باشگاه پرسپولیس باید امروز و فردا نقل و انتقالات خود را به پایان برساند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سرخ پوشان فرصتی دیگری ندارند و از آن جایی که باید تا روز دوشنبه آخرین تغییرات را در لیست بازیکنان ارسالی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال کنند، باید حداکثر تا فردا از آخرین خرید خود رونمایی کرده و نام این بازیکن را در لیست آسیایی خود قرار دهند.

بیشتر بخوانید:

تیم مهاجم مورد نظر پرسپولیس مشخص شد

امبایه نیانگ و آرون بوپندزا همچنان گزینه‌های باشگاه پرسپولیس هستند آن هم در شرایطی که نام یک مهاجم نیجریه‌ای و همین طور مهرداد محمدی نیز به گوش می‌رسد. آرون بوپندزا طبق آخرین خبرها هنوز به شکل قطعی راهی الزمالک نشده و این باشگاه مصری نیز از این خرید رونمایی نکرده است. اگرچه او در آخرین مذاکراتش همچنان به دنبال گرفتن وقت است و نشان داده تمام تلاشش این است تا رقم الزمالک را بالاتر ببرد، اما پرسپولیس یها هنوز از جذب او ناامید نیستند.

از سوی دیگر امبایه نیانگ نیز اگرچه تا همین چند روز قبل رقم بسیار زیادی را درخواست کرده بود اما چانه زنی‌ها تا حد زیادی جواب داده و او از رقم ابتدایی پایین آمده اما همچنان مثل آرون بوپندزا برای حضور در فوتبال ایران تردید دارد و مشغول جمع آوری اطلاعات در مورد شرایط ایران است.

از سوی دیگر مهرداد محمدی گزینه در دسترس تری است که با وجود حضور در باشگاه رقیب و همین طور توانایی‌های زیادی که دارد و از همه مهم تر قرار داشتن اش در شرایط مسابقه، گزینه بسیار جذابی است و آخرین گزینه هم نام یک مهاجم نیجریه‌ای مطرح شده که آمار گلزنی او بسیار پایین است اما حضورش در تیم‌های معتبر لیگ‌های بزرگ اروپایی نشان می‌دهد توانایی‌های غیرقابل انکاری دارد.

بی تردید جذب دو گزینه ابتدایی جذاب ترین نقل و انتقال سرخ‌ها تا به این جای کار خواهد بود. آرون بوپندزا و امبایه نیانگ توانایی‌های فوق العاده‌ای دارند و حضور هرکدام از آن‌ها در پرسپولیس می‌تواند فوتبال ایران را بیش از پیش جذاب کند. اما درنهایت اگر هیچکدام از این گزینه‌ها راضی به حضور در ایران و پرسپولیس نباشند به نظر می‌رسد مهرداد محمدی گزینه جذاب تری نسبت به گزینه نیجریه‌ای است.

از این رو باید دید درنهایت رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درنهایت با کدامیک از این گزینه‌ها به توافق خواهد رسید. همان طور که گفته شد باشگاه پرسپولیس تا روز دوشنبه فرصت دارد لیست نهایی خود برای لیگ نخبگان آسیا را ویرایش کند.

منبع: خبر ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر: 1242178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =