پزشکیان: تلاش می‌کنیم تا وحدت را ایجاد کنیم

رئیس‌جمهوری گفت: اگر کاری کنیم مردم راضی شوند؛ این نظام می‌ماند و ولایت حفظ می‌شود، پس با خدمت به مردم آنان را جذب کنیم.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، مسعود پزشکیان در دیدار با سربازان گمنام امام زمان که به مناسبت چهلمین سال تاسیس وزارت اطلاعات انجام شد، اظهار کرد: شما سربازان واقعی این انقلاب هستید، سربازانی که بدون ادعای نام و نان، گمنام برای کشور گام برمی‌دارید و تلاش می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

اهداف سفر پزشکیان به عراق + جزئیات

وی افزود: ما اگر کاری کنیم که مردم راضی شوند، ولایت، جمهوری اسلامی و نظام را تثبیت می‌کنیم یا به آن خیانت می‌کنیم؟ کاری کنیم که مردم راضی شوند این نظام می‌ماند و ولایت حفظ می‌شود. با خدمت به مردم، آنان را جذب کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: ما با کار کردن، خوبی کردن به مردم نشان دهیم نه با دستور دادن و امر و نهی کردن. گره از کار مردم باز کنیم تا بدانند اگر ما باشیم گره از کار آنان باز می‌کنیم. اگر ما باشیم مشکل آنان را بی‌منت حل می‌کنیم.

رئیس‌جمهوری تأکید کرد: اگر خدمت کردیم می‌توانیم جذب کنیم و اگر کمک کردیم می‌توانیم مشکلی را حل کنیم. هیچ چیز گویاتر از رفتار ما نیست، پس تلاش کنیم وحدت و انسجام را در کشور ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: قصد و باورمان ایجاد وحدت در کشور است. مصمم هستیم برویم و از کسانی که می‌توانند ما را به چشم‌انداز برسانند کمک بگیریم و از آنان خواهش کنیم که به ما کمک کنند نه اینکه دستور دهیم. کسانی که خلاق و توانمند هستند قرار نیست خودشان را به من عرضه کنند که می‌خواهد کار کند، من باید منت او را بکشم و از او کمک بگیرم.

کد خبر: 1242395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =