نرخ خوابگاه دانشجویان علوم پزشکی در سال آینده اعلام شد

نرخ اجاره بهای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی در دوره‌های روزانه نوبت دوم و همچنین متاهلی و مجردی در خوابگاه‌های سطح یک، دو، سه و چهار اعلام شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، براساس اعلام معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت نرخ ماهانه اجاره بهای خوابگاه‌های دانشجویی (مجردی و متاهلی) ملی در سال تحصیلی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴ براساس نوع دوره روزانه و نوبت دوم اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

شرایط ارائه خوابگاه به دانشجویان در ترم تحصیلی آینده اعلام شد+ جدول

براین اساس دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در دوره روزانه مجردی در سطح یک و دو مبلغ ۲۵۰ تا ۱۲۵ هزار تومان براساس نوع سکونت یک تا ۹ نفر به بالا پرداخت خواهند کرد که این مبلغ در خوابگاه‌های سطح ۳، ۲۳۲ تا ۱۱۶ و در سطح ۴ بین مبلغ ۲۰۷ تا ۱۰۳ هزار تومان متفاوت است. همچنین دانشجویان رشته‌های علوم پزشکی نوبت دوم مجردی نیز براساس نوع سکونت یک نفر تا ۹ نفر به بالا نیز در خوابگاه‌های سطح یک، ۱۵۰ تا ۱۸۷ هزار تومان خوابگاه‌های سطح سه ۱۳۸ تا ۱۷۴ هزار تومان و درخوابگاه‌های سطح چهار نیز ۱۲۳ تا ۱۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه پرداخت خواهند کرد.

همچنین مبلغ اجاره‌بهای ماهیانه دانشجویان روزانه متاهلی در خوابگاه‌های سطح یک مستقل ۵۰۰ هزار و سطح یک مشترک ۳۵۰ هزار تومان به صورت ماهانه اعلام شده است.

همچنین دانشجویان متاهل روزانه در خوابگاه‌های سطح دو مستقل ۴۶۵، مشترک ۳۲۵ و در سطح چهار مستقل ۴۱۵ در اسکان مستقل و همچنین ۲۹۱ هزار تومان نیز در اسکان مشترک باید پرداخت کنند.

براساس نرخ اعلام شده اسکان خوابگاه‌ها دانشجویان متاهل نوبت دوم در دو نوع اسکان مستقل و مشترک در خوابگاه‌های سطح یک ۷۵۰، سطح دو ۶۹۷ و سطح سه ۶۳۲ هزار تومان تعیین شده است و این مبلغ در صورت اسکان مشترک بین ۵۲۵ تا ۴۳۶ هزار تومان متفاوت است.

براین اساس نرخ اجاره بها در نیم سال برای دانشجویان علوم پزشکی به صورت ترمی (۴.۵ ماهانه) محاسبه خواهد شد همچنین نرخ اجاره بهای دانشجویان سنواتی براساس دستورالعمل پرداخت اجاره‌بها خواهد بود.

در نهایت با توجه به مصوبات هیات امنای صندوق رفاه دانشجویانی که تاکنون اقدام به پرداخت بدهی خوابگاه خود نشده باشند به نرخ روز ۳۵ درصد نسبت به سال تحصیلی قبل اجاره بهای آنها محاسبه و از آنها دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =