جشنواره شعر و داستان نبوی در دانشگاه آزاد زاهدان برگزار می‌شود

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی در زاهدان برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، کامبیز نرماشیری افزود: جشنواره شعر و داستان نبوی چهارمین دوره است که در واحد زاهدان برگزار می شود. این جشنواره با حضور شاعران و نویسندگان برجستۀ کشوری و با اهداء جوایز ارزنده به برگزیدگان در دو بخش شعر و داستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مخاطب این جشنواره عموم شاعران و نویسندگان در سراسر کشور هستند ادامه داد: موضوع اصلی جشنواره فضایل و مناقب رسول گرامی اسلام است.

نرماشیری با اشاره به اینکه چهارمین جشنوارۀ شعر و داستان نبوی با نگاه ویژه به زیارت جامعۀ کبیره برگزار خواهد شد اظهار داشت: در چهارمین جشنوارۀ شعر و داستان نبوی نگاه ویژه به زیارت جامعۀ کبیره شده است.

وی با تأکید بر اینکه زیارت جامعۀ کبیره به عنوان یکی از محورهای جشنواره شعر و داستان نبوی در پوستر جشنواره هم قید شده است تصریح کرد: در این دوره از جشنواره، واحد زابل میزبان برگزاری پیش رویداد زیارت جامعۀ کبیره خواهد بود. در ضمن برای آشنایی با جایگاه و فضایل زیارت جامعۀ کبیره کارگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه کانون ها و انجمن های دانشجویی این دانشگاه در جریان برگزاری چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی قرار گرفته اند و در برگزاری آن نقش خواهند داشت اظهار داشت: در جلسه ای که با حضور مسئولان کانون ها و انجمن های دانشگاه برگزار شد بر این نکته تأکید شد که کانونهای دانشگاه باید از ارکان برگزاری جشنواره باشند و کمیته های برگزاری افتتاحیه و اختتامیۀ جشنواره از اعضای کانونها تشکیل خواهد شد. به ویژه کانون شعر و ادب واحد زاهدان یکی از کانون‌های پیشگام و فعال در این جشنواره می‌باشد.

وی با اشاره به ارتباط و هماهنگی نهادهای مختلف با دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان در راستای برگزاری شایسته چهارمین جشنواره شعر و داستان نبوی و افزایش مخاطبان افزود: ارتباط با نهادهای مختلف استان و دعوت به مشارکت در برگزاری جشنواره، انعقاد تفاهم نامه با نهادهای برون دانشگاهی برای مشارکت در برگزاری جشنواره، تبلیغات در فضای مجازی، رسانۀ ملی، روزنامه ها و سایت های مختلف از جمله برنامه هایی است که برای افزایش مشارکت و دریافت آثار انجام خواهد شد.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =