اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، ابراهیم عزیزی، صبح پنجشنبه در سفر اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جنوب استان کرمان در فرودگاه شهر جیرفت گفت: در سفر به جنوب استان کرمان ضمن بازدید هوایی از برخی نقاط ضروری استان، ظرفیت‌ها، مزیت‌ها، نیازها و محدودیت‌هایی که استان کرمان در این زمینه دارد را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید

هویت ملی در گرو اخراج اتباع غیرقانونی/ باید با بی‌قانونی‌های اتباع مجاز و غیرمجاز به شدت برخورد کرد

وی با بیان اینکه مسائل شرق و جنوب شرق کشور متعدد است افزود: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه غیرمجاز، تردد اشرار و انسداد مرز و کویر موضوعات مهمی است که باید برای آن تصمیم جامع و عاجلی گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه مساله رهاشدگی کویر در کشورمان باید حل شود افزود: اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند.

عزیزی، با بیان اینکه در این سفر مسائل استان کرمان را با حضور فرمانداران و مسئولان سیاسی و نظامی مورد بررسی قرار می‌دهیم گفت: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمدها، اقدامات نظارتی و جلساتی که با فرمانداران و متولیان امنیت برگزار می‌کنیم بتواند شاخص‌های امنیتی ما را ارتقا دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کرمان از جمله استان‌هایی است که نیازمند توجه بیشتر و حمایت بیشتر دولت است تصریح کرد: کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.

کد خبر: 1242646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =