هشدار برای مسافران به مازندران / شنا در خزر ممنوع شد

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: هشدار دریایی پیرامون غرق‌شدن شناگران صادر شد و فعالیت‌های دریایی از فردا تا یکشنبه ممنوع است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سیدباقر سلطانی رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران در جمع خبرنگاران با اشاره به هشدار دریایی صادر شده اظهار داشت: شنا از فردا در خزر ممنوع بوده و با شمالی شدن جریانات و عبور موج در تراز میانی جو از صبح جمعه ۲۳ شهریور تا یکشنبه ۲۵ شهریورماه در مناطق ساحلی شاهد افزایش موج‌های توفانی خزری هستیم.

بیشتر بخوانید

هشدار سیلاب‌های محلی مازندران

وی با بیان اینکه بیشینه سرعت وزش باد دردمناطق غربی و مرکزی ۱۲ متر بر ثانیه بوده و در مناطق شرقی تا ۱۵ متر بر ثانیه می‌رسد تصریح کرد: براساس اعلام آخرین وضعیت ارتفاع موج تا ۱.۸ متر پیش‌بینی شد.

رئیس اداره هواشناسی دریایی مازندران گفت: هشدارهای غرق‌شدگی شناگران صادر شده و لازم است دارندگان قایق‌های سبک و تفریحی از زدن به دل دریا با مسافران خودداری کنند.

سلطانی بیان کرد: با ارتفاع موج احتمال غرق‌شدن شناورهای صیادی کیلکا بالا می‌رود و شاهد اختلال در تردد شناورها در بنادر و اسکله‌های دریایی هستیم.

وی به ممنوعیت شنا اشاره کرد و گفت: تردد کلیه قایق‌های سبک تفریحی و صیادی ممنوع بوده و صید کیلکا ماهیان نیز توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =