شش مربی در ساخت فیلم با فیلمسازان نوجوان همراه می‌شوند

شش فیلمساز سینمای ایران در هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران، برگزیدگان مرحله نهایی این رویداد علمی سینمایی را در ساخت فیلمهایشان همراهی و راهنمایی می کنند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، لیلی عاج (فیلمنامه نویس و کارگردان)، مریم بحر العلومی (کارگردان و تهیه کننده) و زیور حجتی (کارگردان و فیلمنامه نویس) به همراه مهدی خرمیان (انیماتور و گرافیست)، مرتضی علی عباس میرزایی (فیلمنامه نویس و کارگردان) و محمد حمزه ای (بازیگر و کارگردان) به عنوان مربی، فیلمسازان نوجوانان برگزیده مرحله نهایی هشتمین المپیاد فیلمسازی را در ساخت فیلمهایشان همراهی و راهنمایی می کنند.

برپایه این گزارش آموزش عملی و تخصصی برگزیدگان به صورت مجازی به پایان رسیده و ۳۰ نوجوانان فیلمساز دختر و پسر از روز یکشنبه ۲۵ شهریورماه ساخت فیلمهای خود را در گروه‌های ۵ نفره به سرپرستی یکی از مربیان یاد شده آغاز می کنند.

قرار است محصول نهایی فیلمسازان نوجوان، امسال در بخش ویژه ای در سی و ششمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان روی پرده رفته و همچنین هماهنگی لازم به منظور پخش آثار یاد شده از شبکه امید نیز صورت گرفته است.

هشتمین المپیاد فیلمسازی نوجوانان ایران با مدیریت وحید ملتجی از ۲۴ تا ۲۹ شهریورماه امسال توسط بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان به میزبانی اصفهان برگزار می شود و ۳۰ نوجوان فیلمساز از ۱۴ استان کشور که از میان نزدیک به یکهزار متقاضی برگزیده شده‌اند در مرحله نهایی این رویداد حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1242838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =