باید تمام دستگاه‌ها با انسجام و همدلی در کنار هم باشند

فرزاد گفت: قطعا در انجام این کار بزرگ از عهده هیئت کوه‌نوردی یا اداره کل ورزش یا ارشاد به تنهایی کاری ساخته نیست و باید تمام دستگاه‌ها با انسجام و همدلی در کنار هم باشند. در بحث تامین اعتبارات هم با همکاری و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف این اعتبار را تامین کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز دوشنبه نوزدهم شهریور ماه ۱۴۰۳ استاندار همدان میزبان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و رئیس و برخی از اعضای هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی استان همدان بود.

در ابتدای این نشست «مسعود ویژه»، از استاندار درخواست کرد به عنوان رئیس شورای انجمن مفاخر ملی ایران در استان همدان دیدگاه‌ها وپیشنهادهای خود را در زمینه برگزاری این همایش اعلام فرموده و در حد امکان برگزارکنندگان برنامه را حمایت کند.

«علی ضمیری کامل» نیز ضمن معرفی شخصیت «محمد جعفر اسدی» به بیان جزئیاتی از برنامه پرداخت و ابراز امیدواری کرد همراهی استاندار سبب پربارتر شدن این برنامه شود.

در ادامه «رضوان سلماسی» رئیس هیئت کوه‌نوردی استان همدان با اشاره به پیشینه پربار تاریخچه کوه‌نوردی استان ضمن اشاره به شخصیت والای تیمسار، درباره مقدمات صعود تیم مشترک ایران و ژاپن به قله ۸۱۶۳متری ماناسلو صحبت کرد و چگونگی نخستین صعود مشترک ایرانی‌ها به یک قله بالای هشت متری را شرح داد...

سلماسی همچنین درباره روند انتشار کتاب «علم‌کوه تا ماناسلو» توضیحاتی را بیان کرد و در نهایت از استاندار خواست در اجرای هر چه بهتر این آئین نکوداشت در کنار تیم اجرایی ایستاده و برای بلندآوازه کردن نام همدان دیگر دستگاه‌ها و ادارات را نیز با این تیم همراه کند.

قاسمی فرزاد در پایان این نشست گفت: موضوع تیمسار اسدی از چند جنبه اهمیت دارد، صعودی که ۴۸ سال پیش رقم خورده و افتخاری که کسب شده جزئی از تاریخ و فرهنگ این سرزمین است، از سوی دیگر کسی که این صعود را انجام داده از مدافعان و رزمندگان این دیار بوده‌است. حفظ و حراست از این‌خاک مایه مباهات و افتخار است. ما در انجمن مفاخر بنا داریم از افراد بزرگی که در قید حیات هستند، تکریم کنیم. حتی اگر خودشان به خاطر مناعت‌طبع و بزرگواری راضی به این کار نباشند ما باید قدر آنان را بدانیم و تا هستند کاری کنیم.

قطعا در انجام این کار بزرگ از عهده هیئت کوه‌نوردی یا اداره کل ورزش یا ارشاد به تنهایی کاری ساخته نیست و باید تمام دستگاه‌ها با انسجام و همدلی در کنار هم باشند. در بحث تامین اعتبارات هم با همکاری و هم‌افزایی در بخش‌های مختلف این اعتبار را تامین کنند. باید نهایت تلاش را داشته باشیم که از کیفیت برنامه چیزی کم نشود چرا که شخصیت تیمسار اسدی چند وجهی است، هم از رزمندگان دفاع مقدس هستند هم یک ورزشکار برجسته که افتخارات زیادی برای ایران خلق کرده است.

کد خبر: 1242839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =