موفقیت دانشجویان آذربایجان غربی در رقابت‌های کرسی آزاداندیشی

جواد خلیلی در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسکانیوز گفت: در اولین دوره رقابت‌های کرسی آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی، شاهد موفقیت چشمگیر دانشجویان استان آذربایجان غربی بودیم. این مسابقات که با ثبت‌نام بیش از 229 تیم از آبان ماه سال گذشته آغاز شد، در مرحله استانی خود میزبان رقابت‌های تنگاتنگ تیم‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه بود.

کارشناس مجری کرسی آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه گفت: در پایان مرحله استانی، 16 تیم برتر در 6 محور مختلف به مرحله مقدماتی کشوری راه یافتند. این مرحله که به صورت مجازی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، شاهد رقابت‌های فشرده‌ای بود که در نهایت 3 تیم از استان آذربایجان غربی موفق به کسب سهمیه حضور در مرحله نهایی شدند.

وی افزود: مرحله نهایی این رقابت‌ها به صورت حضوری و در مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد. به منظور آمادگی هرچه بهتر تیم‌های راه یافته، جلسات متعددی با حضور اساتید راهنما برگزار شد و راهکارهای موفقیت در مرحله نهایی برای آن‌ها تشریح گردید.

لازم به ذکر است که به تیم‌های راه یافته جوایز نقدی و نمرات تشویقی تعلق گرفته است. همچنین، برنامه‌ریزی برای برگزاری دوره بعدی این مسابقات با هدف افزایش مشارکت دانشجویان و تقویت علمی تیم‌ها در حال انجام است.

خلیلی در این خصوص اظهار داشت: با توجه به نقش مهم اساتید و ظرفیت کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی، امیدواریم در دوره بعدی شاهد حضور حداکثری دانشجویان علاقمند باشیم. دانشجویان می‌توانند با مراجعه به لینک ثبت‌نام که در اختیارشان قرار خواهد گرفت، نسبت به ثبت‌نام در این مسابقات اقدام نمایند.

خبرنگار: سینا رزمی

انتهای خبر/

کد خبر: 1242867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =