رژیم صهیونیستی مجبور خواهد شد جنگ علیه غزه را متوقف کند

یکی از اعضای جنبش انصارالله یمن گفت که دشمن صهیونیست مجبور خواهد شد جنگ علیه غزه را متوقف کند.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «نصر الدین عامر»، از رهبران جنبش انصارالله یمن به تلویزیون عربی درباره عملیات امروز ارتش یمن گفت که این تازه آغار و در چارچوب مسیری است که ادامه خواهد داشت و برای اینکه دشمن را مجبور به توقف جنگ علیه مردم فلسطین کنیم، تنش افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید:

طوفان الاقصی| حمله موشکی یمن به تل‌آویو

او گفت موشک شلیک شده به اراضی اشغالی، به سمت یک هدف مشخصی شلیک شد و نیروهای مسلح جزئیات این عملیات را به زودی اعلام خواهند کرد و ما بانک اهداف مهم و راهبردی داریم.

رسانه‌های رژیم اسرائیل صبح امروز از فعال شدن آژیرها و سامانه‌های دفاعی این رژیم به دنبال ورود یک موشک یمنی به داخل اراضی اشغالی در مرکز فلسطین اشغالی خبر دادند.

صهیونیست‌ها برای رهگیری این موشک، موشک‌های پدافندی زیادی هدر داده‌اند و مدعی شده اند که آن را رهگیری کرده‌اند. در صورت صحت این ادعا، عبور موشک از آسمان‌های عربستان سعودی و اردن و پرواز در داخل اراضی اشغالی خود یک دستاورد بی‌سابقه است که تنها پیشتر یک پهپاد یمنی موفق شده بود، خود را به تل‌اویو برساند.

وب سایت خدشوت بزمان رژیم اسرائیل گزارش داد که در اثر اصابت موشک یمن به مرکز فلسطین اشغالی، بیش از دو میلیون ۳۶۵ هزار نفر به پناهگاه رفته‌اند. در اثر هراس صهیونیست‌ها و نیز اصابت ترکش موشک‌های پدافندی، ۹ نفر تاکنون زخمی شده است.

موشک یمن، برای رسیدن به اراضی اشغالی، از آسمان عربستان و اردن عبور و بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر طی کرده است.

کد خبر: 1242935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =