واکنش غیرمنتظره لیونل مسی پس از بازگشت و درخشش

لیونل مسی بلافاصله پس از بازگشت به میادین تاثیر شگفت‌انگیز خود در زمین را نشان داد و دو بار دروازه حریف را باز کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، لیونل مسی پس از بازگشت از مصدومیت درخشش خیره‌کننده‌ای داشت و با زدن دو گل در چهار دقیقه و یک پاس گل، اینترمیامی را به پیروزی ۳-۱ مقابل فیلادلفیا یونین رساند.

بیشتر بخوانید:

واکنش رونالدو به بازگشت تیمش در دقیقه ۹۹

این فوق‌ستاره آرژانتینی از ۱۴ جولای و مصدومیت در فینال کوپا آمریکا برابر کلمبیا بازی نکرده بود و در این مدت به دلیل مصدومیت هشت بازی لیگ آمریکا و بازی‌های مقدماتی جام جهانی را از دست داد.

پس از غیبت طولانی، مسی در ترکیب اصلی اینترمیامی قرار گرفت و بلافاصله تاثیرش را نشان داد. او پس از بازی گفت: «حقیقت این است که کمی خسته هستم. گرما و رطوبت میامی کار را سخت می‌کند، اما خیلی مشتاق بودم برگردم. مدت زیادی از زمین دور بودم. کم کم تمریناتم را با گروه شروع کردم و حالم بهتر شد، بنابراین تصمیم گرفتم در این مسابقه شرکت کنم و خیلی خوشحالم.»

پیروزی اینترمیامی صدرنشینی این تیم در جدول لیگ MLS را تثبیت کرد. این تیم با ۶۲ امتیاز، ۱۰ امتیاز اختلاف با سینسیناتی دارد و تنها شش بازی تا پایان فصل باقی مانده است.

مسی همچنین از صدرنشینی تیمش ابراز خرسندی کرد و افزود: «در طول سال خیلی بدشانس بودیم و همیشه بازیکنان کلیدی‌مان را از دست می‌دادیم. اما تیم همیشه سربلند بیرون آمد و امیدوارم بتوانیم فصل را در صدر جدول به پایان برسانیم.»

مسی با این دو گل، ۱۴ گل در ۱۳ بازی به ثمر رسانده و دوباره به رقابت برای آقای گلی MLS بازگشته است.

کد خبر: 1242956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =