چهارمین جشنواره سجاده رنگین در دانشگاه آزاد استاد فرشچیان برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان در تهران برای چهارمین دوره متوالی جشنواره سجاده رنگین را در قالب برنامه های جشنواره امامت و مهدویت برگزار می کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سجاد محمد یارزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان با اعلام این خبر گفت: علاوه بر دانشجویان عموم علاقمندان نیز می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی با اشاره به این که امسال بخش دانش آموزی هم به جشنواره سجاده رنگین اضافه شده است افزود: این جشنواره فرصت مناسبی را برای کشف استعدادهای هنرمندان در موضوعات دینی فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان با اشاره به اینکه در دوره های گذشته نمایشگاه آثار برگزیده در حاشیه برگزاری جشنواره برای علاقمندان برپا شد اظهار کرد: در این دوره نیز علاوه بر برپایی نمایشگاه آثار برگزیده هنری؛ کارگاه خلق اثر نیز با حضور هنرمندان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در رشته های نقاشی خط، نقاشی، نگارگری و گرافیک، جشنواره سجاده رنگین برگزار می شود تصریح کرد: موضوع اصلی این جشنواره امام زمان(عج) است و هم زمان با نیمه شعبان آیین اختتامیه برگزار می شود.

این استاد دانشگاه با بیان این که امسال بخش زیارت جامعه کبیره به این جشنواره اضافه شده است خاطر نشان کرد: هنرمندان با مضامین این زیارت می توانند آثار هنری شان را خلق کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشجویان و کانون های دانشجویی در برگزاری جشنواره سجاده رنگین نقش دارند یادآور شد: انجمن های هنری دانشگاه و کانون های دانشجویی در برگزاری این جشنواره هم چون سالهای گذشته نقش خواهند داشت و در اطلاع رسانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه و... ما را یاری می کنند.

یارزاده با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استاد فرشچیان با دیگر نهادها و دستگاههای فرهنگی و هنری در راستای برگزاری شایسته جشنواره تعامل و همکاری دارد اظهار کرد: امیدواریم شرایطی را فراهم کنیم تا هنرمندان بتوانند با هنرشان به ائمه اطهار در قالب جشنواره امامت و مهدویت ادای احترام کنند.

گفتنی است؛ چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی وهنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور، از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می شود علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

کد خبر: 1242992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =