وضعیت جاده‌ها / محور هراز پاکسازی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از پاکسازی کامل و عادی سازی تردد در محور هراز پس از سیلاب اخیر و تداوم شرایط نامساعد جوی در محورهای مواصلاتی استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، سرهنگ احمد شیرانی گفت: محور هراز که شامگاه شنبه - ۲۴ شهریور - دچار سیلاب و ریزش کوه شده بود، در حال حاضر به طور کامل پاکسازی و تردد در این محور به طور عادی در جریان است.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط ناپایدار جوی و بارندگی‌های فصلی در ارتفاعات، احتمال وقوع مجدد سیلاب‌ها وجود دارد و بنابراین لازم است رانندگان و به خصوص مسافران در این ایام توجه جدی به هشدارهای هواشناسی داشته باشد.

رئیس مرکز کنترل ترافیکی پلیس راهور شرایط جوی در سه استان مازندران، گلستان و خراسان شمالی را آرام عنوان کرد اما گفت که ممکن است طی ساعات بعدازظهر شاهد نابسامانی‌های جوی باشیم.

سرهنگ شیرانی علاوه بر توجه به هشدارهای جوی و هوشناسی به مسافران توصیه کرد که در این ایام که اوج سفر تابستانه است، نسبت به هشدارهای پلیس توجه داشته باشند.

وی بر پرهیز از رانندگی پرخطر، هوشیاری کامل در رانندگی، سفر در طول ساعات روز، اطمینان از سلامت خودرو و همچنین برنامه ریزی برای رفت و بازگشت تاکید کرد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور بر پایش لحظه‌ای و شبانه روزی تمامی محورهای مواصلاتی و همچنین رصد عملکرد رانندگان خبر داد و گفت: به طور حتم پلیس برای انجام ماموریت آرامش در تردد، تمامی توان خود را در میدان دارد.

انتهای پیام/


کد خبر: 1243027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =