ممنوعیت حضور اتباع کشور افغانستان در خراسان شمالی

اطلاعیه مهم اداره کل امنیتی و انتظامی و اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی در خصوص اتباع خارجی غیر مجاز صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اطلاعیه مهم اداره کل امنیتی و انتظامی و اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان شمالی در خصوص اتباع خارجی غیرمجاز صادر شد.

بیشتر بخوانید:

اتباع بیگانه غیرمجاز می‌توانند به حوزه‌های دفاعی و امنیتی ما خدشه وارد کنند

در این اطلاعیه آمده است؛ با توجه به ممنوعیت استان خراسان شمالی برای حضور اتباع افغانستانی، موضوع شناسایی و طرد اتباع خارجی در دستور کار دستگاه‌های امنیتی و انتظامی به ویژه پلیس مقتدر قرار دارد و نظر به اهمیت این موضوع در راستای اجرای تاکیدات وزیر کشور و سیاست‌های دولت چهاردهم از شهروندان عزیز استان خراسان شمالی تقاضا می‌شود، در صورت مشاهده هرگونه حضور اتباع بیگانه که در حال تردد اقامت و اشتغال در سطح استان هستند، بلافاصله از طریق تماس با سرشماره 110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است؛ حضور اتباع خارجی غیرمجاز در کل کشور ممنوع است و با توجه به ممنوعیت فوق برای استان خراسان شمالی که از گذشته وجود داشته حضور اتباع مجاز افغانستانی نیز ممنوع بوده و تابع قوانین سختگیرانه است و هر گونه به‌کارگیری غیرمجاز اتباع توسط کارفرمایان مجازات سنگینی به دنبال دارد

انتهای پیام/

کد خبر: 1243034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =