توصیه‌های وزیر امور خارجه به کاردار ایران در لبنان

عراقچی در پی تشدید حملات رژیم صهیونیستی به لبنان در تماس تلفنی با کاردار ایران در بیروت دستورات و توصیه‌های لازم را صادر کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، به دنبال تشدید حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در بیروت، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در تماس تلفنی با کاردار جمهوری اسلامی ایران، در جریان آخرین وضعیت در بیروت و تبعات حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

حمله رژیم صهیونیستی به جنوب و شرق لبنان

در این تماس، عراقچی ضمن تقدیر از انگیزه و استقامت دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت کشورمان در این شرایط حساس، دستورات و توصیه‌های لازم را صادر کرد.

روز گذشته منابع خبری از حملات سنگین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. در این حمله محله‌های مسکونی در منطقه حاره حریک در جنوب بیروت به شدت بمباران شد.

طی ساعات گذشته ،بیش از ۳۰ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ضاحیه صورت گرفته و این تجاوزات همچنان ادامه دارد.

کاظم غریب‌آبادی، معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در نشست سالانه وزرای امور خارجه سازمان همکاری اسلامی، بر اهمیت اتحاد و همبستگی کشورهای اسلامی در حمایت از حقوق مردم فلسطین تأکید کرد.

معاون وزیر امور خارجه کشورمان، با توجه به اهمیت و ضرورت رسیدگی به تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان و همچنین شرایط ویژه مردم در غزه، از سوی جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داد که نشست فوق‌العاده سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در اسرع وقت برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =