وزیر علوم سرپرست سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی را منصوب کرد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی «محمد نبی شهیکی تاش» معاون فناوری و نوآوری این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان «سرپرست سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران» منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حکم حسین سیمایی، خطاب به «محمدنبی شهیکی‌تاش » به عنوان «سرپرست سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران» آمده است: نظر به مراتب تعّهد، تخصّص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، درحوزه فناوری و نوآوری به موجب این حکم با حفظ عنوان به عنوان «سرپرست سازمان پژوهش های علمی وصنعتی ایران» منصوب می‌شوید. شایسته است نسبت به‌ تمشیت امور برای دست‌یابی به اهداف عالی نظام، سیاست‌ها و برنامه‌های این وزارت در زمینه راهبری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش‌عالی، پژوهشی و فناوری، اهتمام ورزید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و عنایت به اسناد بالادستی ،همچنین مشیّ و گفتمان دولت وفاق ملّی، وسند دانشگاه اسلامی همسو با برنامه ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و توجه به مسئولیت اجتماعی دانشگاه و بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و تعامل سازنده و مؤثر با نقش آفرینان زیست بوم فناوری و نوآوری با رویکردی تحول گرایانه و مسئاله محور، بستر لازم را برای جهت‌دهی سازمان به سمت زنجیره ارزش فناوری های راهبردی فراهم آورید. توفیق، و سربلندی روز افزون جناب‌عالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

محمدنبی شهیکی تاش، متولد سال ۱۳۵۹ دارای دکترای تخصصی اقتصاد بخش عمومی و مالی و با مرتبه استادی، عضو هیئت علمی دانشگاه سیستان و بلوچستان است.

از دستاوردهای علمی وی می‌توان به تألیف هفت کتاب اقتصادی در حوزه سیاستگذاری و اقتصادسنجی، ۱۶۰ مقاله علمی پژوهشی فارسی، ۴۵ مقاله انگلیسی، ۱۷ مقاله علمی - ترویجی و ۲۱ مقاله کنفرانس اشاره کرد.

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان، دبیر کمیسیون دائمی و هیئت امنای منطقه چهار فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، عضو هیات ممیزه دانشگاه سیستان و بلوچستان، دبیر دبیرخانه تخصصی ظرفیت‌سازی بین‌المللی و تبادل فناوری در حوزه اقتصاد دریامحور پارک‌های علم و فناوری کشور،عضو کارگروه تخصصی فناوری کمیسیون پژوهش و فناوری شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت عتف، عضو ستاد فناوری‌های فرهنگی و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری برخی از سوابق اجرایی شهیکی تاش است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین در نامه‌ای جداگانه از خدمات و تلاش‌های حسن زمانیان، رئیس سابق سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1244264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =