نقشه شوم راننده تاکسی اینترنتی برای دختر جوان

راننده تاکسی اینترنتی مسافرش را که دختری جوان بود ربود و قصد داشت با تهدید چاقو او را مورد آزار و اذیت قرار دهد اما دختر جوان خودش را از ماشین بیرون انداخت و نجات پیدا کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ رسیدگی به این پرونده از چند روز قبل با شکایت دختری ۲۴ ساله در شعبه دهم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران آغاز شد. شاکی مدعی بود وقتی سوار یک تاکسی اینترنتی شده راننده او را ربوده و با تهدید چاقو قصد آزار و اذیتش را داشته اما او موفق به فرار شده است.

بیشتر بخوانید:

قتل هولناک زن آرایشگر رشتی و معشوقه‌اش توسط شوهر

دختر جوان درباره آنچه که رخ داده بود گفت: چند روز قبل از خانه دوستم در غرب تهران سوار یک تاکسی اینترنتی شده تا به خانه خودمان در شرق شهر بروم. راننده پراید مرد جوانی بود که در بین راه دائم مسیرش را تغییر می‌داد و می‌گفت مسیریابش درست کار نمی‌کند. طوری که هرچقدر می‌رفتیم به مقصد نمی‌رسیدیم تا اینکه در بین راه او با یک چاقو شروع به تهدید کرد و گفت اگر ساکت نباشم جانم را می‌گیرد.

دختر جوان ادامه داد: ‌او که در ماشین را از داخل قفل کرده بود من را به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و در جایی خلوت توقف کرد و با چاقو به جانم افتاد. او قصد آزارم را داشت اما من مقاومت کردم و با لگد چند ضربه محکم به در زدم تا اینکه موفق شدم در را باز کنم. در حالی که مجروح بودم تلاش کردم فرار کنم و در این وضعیت کیفم در ماشین راننده جا ماند و او به سرعت از آنجا دور شد.

شاکی درباره چگونگی نجاتش گفت:‌ اعضای یک خانواده سوار بر ماشین‌شان از آنجا عبور می‌کردند که وضعیتم را دیدند و دل‌شان به حالم سوخت و من را به بیمارستان رساندند و نجاتم دادند و در ادامه تصمیم به شکایت گرفتم.

به دنبال اظهارات دختر جوان ماموران با سرنخ‌هایی که به دست آورده بودند موفق شدند متهم را دستگیر کنند. او به کلی منکر ماجرا شد و گفت دختر جوان می‌خواهد از او اخاذی کند اما در ادامه کیف جا مانده دختر جوان در خانه اش کشف شد و او سرانجام به نقشه شومی که کشیده بود اعتراف کرد. متهم گفت:‌ شاکی شبیه دختر مورد علاقه‌ام بود که به من خیانت کرده و با فرد دیگری ازدواج کرده بود. من نسبت به او کینه داشتم و به همین دلیل دست به این کار زدم.

شبیه نامزد خیانتکارم بود!

مرد جوان ابتدا منکر آزار و اذیت مسافرش شد و ادعا کرد شاکی دروغ می‌گوید، اما وقتی کارآگاهان در بازرسی از خانه وی کیف شاکی را پیدا کردند وی مجبور به اعتراف شد.

متهم گفت: این دختر به‌شدت شبیه نامزد سابقم بود که عاشقانه دوستش داشتم. اما او به خاطر پسری که از نظر مالی از من بهتر بود، به من خیانت و با او ازدواج کرد. من هم به دنبال انتقام از او بودم و زمانی که این دختر را سوار کردم، به خاطر شباهت زیاد او را اشتباه گرفتم و وسوسه انتقام به سراغم آمد.

وی ادامه داد: خودرو را به محلی خلوت بردم و خواستم به او تعرض کنم که با هم درگیر شدیم و تا آن زمان باز هم تصور می‌کردم کسی که قصد آزار و اذیتش را دارم، همان دختر است و حتی با چاقو او را زخمی کردم تا کمی از خشم و کینه‌ای که دارم از بین برود. اما حالا پشیمانم و واقعا قصد آزار رساندن به مسافرم را نداشتم.

با اعتراف پسر جوان، به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، او در اختیار کارآگاهان اداره آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =