رفع مشکل تقسیط شهریه دانشجویان دانشگاه آزاد/ دانشجوها از تسهیلات بلند مدت استفاده کنند

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مشکلات ثبت درخواست تسهیلات قرض‌الحسنه کوتاه مدت تامین و تقسیط شهریه دانشجویان این دانشگاه رفع شده است، توصیه کرد: دانشجوها از تسهیلات بلند مدت استفاده کنند.

داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تسهیلات کوتاه مدت دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشجویان اظهار کرد: امکان ثبت درخواست دانشجویان برای دریافت این تسهیلات حدود ۱۵ روز پیش در سامانه آموزشیار فعال شده است.

بیشتر بخوانید:

اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد

وی در پاسخ به گلایه برخی از دانشجویان مبنی بر نبود امکان ثبت درخواست تسهیلات کوتاه مدت در آموزشیار عنوان کرد: در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات کوتاه مدت برای ۳ الی ۴ ماه است. بنابراین ما به دانشجویان پیشنهاد می‌کنیم که از تسهیلات بلند مدت دانشگاه آزاد اسلامی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه‌ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران منعقد کرده است که بر اساس آن دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی(کارشناسی-کارشناسی ارشد-دکتری) می‌توانند تسهیلات ۴ درصد را دریافت کنند. در این باره مشکلی وجود ندارد.

گفتنی است، دانشگاه آزاد اسلامی به منظور حمایت از دانشجویان و تحقق اهداف دانشگاه، اقدام به اعطای «تسهیلات شهریه ـ وام اعتباری بانک مهر» به دانشجویان کرده است.

مبالغ این تسهیلات در جدول زیر آمده است:

کاردانی

250 میلیون ریال

%4

24 ماه

کارشناسی

500 میلیون ریال

%4

48 ماه

کارشناسی ارشد

600 میلیون ریال

%4

24 ماه

دکتری

2 میلیارد ریال

%4

48 ماه

انتهای پیام/

کد خبر: 1245027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =