دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از معتبرترین واحدهای خوزستان در سال‌های مختلف بود

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: زمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر از بهترین و معتبرترین واحدهای خوزستان بود، در حال حاضر باید کمک کرد تا به دوران اوج خود برگردد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خوزستان، جلسه شورای راهبردی واحد شوشتر با حضور دکتر شهرام لک، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، دکتر محسن چگین، معاون هماهنگی و برنامه ریزی استان و سایر هیئت رئیسه استان و اعضای هیأت رئیسه واحد شوشتر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر لک ضمن عرض تسلیت بمناسبت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و سردار عباس نیلفروشان و شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی افزود: جایگاه و تأثیر گذاری واحد شوشتر در سال‌های گذشته باعث اعتبار و آبروی استان بوده و در شرایط کنونی با توجه به پتانسیل‌های ویژه‌ای که واحد شوشتر دارد می‌توان این واحد را مجددا به آن واحد پویا و جامع آن سال‌ها برگرداند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان در ادامه افزود: در شرایط فعلی کمیته املاک و کمیته درآمدزایی مهمترین شوراهایی هستند که باید کارشان را با جدیت ادامه دهند و جلسات بصورت هفتگی و مستمر داشته باشند و برای برخی مسائل مهم تصمیم گیری کنند.

در ادامه این جلسه که در دوبخش و بیش از ۶ ساعت به طول انجامید موضوعات مختلف راهبردی و اجرایی و عملکرد واحد در حوزه‌های مختلف مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اجاره و فروش املاک و مستغلات، پیگیری راه اندازی سرای کشاورزی، مطالبات بازنشستگان و اساتید حق التدریس، توسعه مدارس سما، تجمیع اماکن واحد، واحد توسعه ظرفیت‌ها و امکانات واحد از جمله مهمترین موضوعات مورد بحث در این جلسه بود.

شایان ذکر است مسؤلین در بدو ورود به دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر با حضور بر مزار شهید گمنام این واحد با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

انتهای خبر/

کد خبر: 1245298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =