رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر می‌بیند/ مسیر مقاومت و حزب‌الله همان مسیر پیش از شهادت سیدحسن نصرالله خواهد بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل عدم داشتن مشروعیت و مولفه‌های حقیقی برای تشکیل یک کشور، مرجع امنیتی خود را همواره در خطر دیده و به‌قیمت ارتکاب هر نوع جنایتی تلاش کرده است تا این نقطه ضعف اساسی را پوشش داده و ثبات موجودیت خود را بیشتر کند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، پیش از ظهر دوشنبه(۱۶ مهرماه) نشست هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی استان با حضور علی شعبانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و با موضوع بررسی تحولات اخیر منطقه و جبهه مقاومت برگزار شد.

علی شعبانی در ابتدای این نشست با بیان اینکه در حوزه امنیتی موضوعی با عنوان "مرجع امنیت" وجود دارد که در حقیقت قلب تمام پدیده‌ها است و هستی یا نیستی همه پدیده‌ها به آن وابسته می‌باشد؛ اظهار کرد: در واقع هر پدیده‌ای که سه اصل حیات، ثبات و سلامت مرجع امنیت را به خطر می‌اندازد رفتارها در مواجهه با آن، امنیتی و مقابله‌ای خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی نیز به دلیل عدم داشتن مشروعیت و مولفه‌های حقیقی برای تشکیل یک کشور، مرجع امنیتی خود را در خطر دیده است، گفت: این رژیم جعلی از ابتدا همواره موجودیت و حیاتش در خطر بوده و در سیاست‌ها و راهبردهای مختلف، تلاش کرده‌ تا به قیمت ارتکاب هر نوع جنایتی این نقطه ضعف اساسی را پوشش داده و ثبات موجودیت خود را بیشتر کند.

وی با اشاره به اعتراف‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مبنی براینکه آن‌ها اکنون بر سر موجودیت خود می‌جنگند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در گذشته به‌هنگام درگیری‌ها با داشتن این تفکر که تا سال‌ها به عنوان یک بازیگر متشخص در منطقه باقی خواهد ماند و می‌تواند حیاتش را ادامه دهد، در جنگ‌های موسوم به ۲۲ و ۳۳ روزه حاضر به تسلیم و پذیرش آتش‌بس شد.

شعبانی ادامه داد: این درگیری‌ و اتفاق‌هایی که به‌ویژه بعد از عملیات طوفان الاقصی در منطقه به وقوع پیوسته است، توانسته تمام برنامه‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا را برای تعمیق و تثبیت موجودیت این رژیم جنایت‌کار برهم زند و امروز شاهد هستیم که سرکردگان آنان به این موضوع اعتراف می‌کنند که موجودیت آن‌ها در حال فروپاشی است.

رژیم صهیونیستی موجودیت خود را در خطر می‌بیند/ مسیر مقاومت و حزب‌الله همان مسیر پیش از شهادت سیدحسن نصرالله خواهد بود

وی در ادامه با بیان اینکه کشورهای غربی بنا دارند که اسرائیل را در موضوع صادرات انرژی و فناوری، به کشور هاب منطقه تبدیل کنند و منافع دیگر کشورها را به رژیم صهیونیستی گره زنند، گفت: دشمنان ما برای کمک به حفظ رژیم صهیونیستی تلاش می‌کنند با استفاده از این راه و گره‌زدن موجودیت سایر کشورها به این رژیم، موجودیت اسرائیل را یک موضوع مهم برای جهان جلوه داده و این پیغام را مخابره کنند که اگر ضربه‌ای به اسرائیل وارد شود، در واقع منافع ملی بسیاری از کشورها به خطر خواهد افتاد.

شعبانی با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه طی یکسال گذشته به اندازه چهل سال از رهبران جبهه مقاومت را به شهادت رسانده‌ است، اضافه کرد: در گذشته شاهد بودیم هنگامی که رژیم صهیونیستی "سردار الله‌دادی" را در سوریه به شهادت رساند علاوه بر عذرخواهی، اذعان کرد که که هدف از این ترور شخص این شهید نبوده و رژیم صهیونیستی بنای درگیری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را ندارد؛ اما امروز می‌بینیم که گستاخی و جنون این رژیم به حدی رسیده است که مستقیما به قصد ترور، به کنسولگری کشورمان در سوریه حمله می‌کند و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران را به شهادت می‌رساند.

وی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه "مجاهدت مردان مبارز فلسطین و لبنان توانسته است رژیم صهیونی را هفتاد سال به عقب برگرداند." ادامه داد: رژیم صهیونیستی و همراهانش با قرار گفتن در فضای کنونی و اتفاق‌های یکسال اخیر به‌ویژه عملیات طوفان الاقصی، تمام زحمات خود از ابتدای تأسیس را بر باد رفته می‌بینند و برایشان تنش موجودیت ایجاد شده است.

علی شعبانی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به مناظره‌های کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و داشتن دغدغه موجودیت رژیم صهیونیستی از سوی آنان، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با سرمایه‌گذاری آمریکا و دیگر هم پیمانانش، گران‌ترین تسلیحات موجود دنیا را برای حفظ موجودیت و ثبات امنیت خود استفاده می‌کند اما نتیجه‌ای نمی‌گیرد و با شکست روبرو می‌شود و تلاش می‌کند کشتار و به شهادت رساندن فرماندهان جبهه مقاومت را برای خود، پیروزی جلوه دهد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر تاثیر شهادت سیدحسن نصرالله بر تضعیف حزب‌الله و جبهه مقاومت، اظهار کرد: به شهادت رسیدن سیدحسن نصرالله به عنوان یک شخصیت بی‌بدیل، غم و ضایعه‌ای بسیار بزرگ و سخت است؛ اما این اقدام رژیم صهیونیستی برایش آورده‌ای نخواهد داشت و حزب‌الله لبنان مسیر خود را به مراتب قوی‌تر از گذشته ادامه خواهد داد و مقاومت در جریان و جاری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: با تدابیر صورت گرفته از سوی حزب‌الله و سایر گروه‌های مقاومت، حرکت این جریان قائم به شخص نبوده و با شهادت فرماندهان آنان، تغییری در مسیرشان ایجاد نمی‌شود و مسیر همان مسیر گذشته خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تمام هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی بر زمین ریخته شده و این رژیم ترجیح می‌دهد بین دو راهی بازیگر منفور بودن و یا عدم وجودیت، انتخابش بقا حتی به قیمت منفور بودن باشد.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان اشاره‌ای نیز به قدرت رسانه‌ای و دروغ‌پردازی‌های اسرائیل در فضای مجازی کرد و افزود: پیروزی در جنگ ادراکی به عنوان یکی از مولفه‌ موفقیت‌های رژیم صهیونیستی به عملیات‌های نظامی آن، کمک می‌کند و با در دست داشتن رسانه‌ها و تولید محتوا با تکیه بر مظلوم نمایی و تلقین حس قدرت و شکست ناپذیری یهود تلاش می‌کند جنایت‌های خود را پیروزی بزرگ نشان دهد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1245299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =