تحصیل ۳۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد استان تهران/ دوران بازنشستگی آغاز فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دارای ۲۲واحد دانشگاهی ، ۳۰۰ هزار دانشجو و حدود ۱۰ هزار عضو هیأت علمی و کارمند است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در مراسم تقدیر از بازنشستگان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران که عصر دیروز سه شنبه ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳، در واحد تهران مرکزی به صورت یکپارچه برگزار شد، اظهار کرد: فهم بنده از دوران بازنشستگی این است که بازنشستگی فصل جدیدی از زندگی و پویایی انسان است چرا که انسان، احسن الخالقین است و فصل بندی زندگی هم اقتضائات خود را دارد که باید کمال استفاده را از هر دوره ای از آن ببریم. 

عطارزاده خاطرنشان کرد: از سال گذشته طرح جدیدی اجرایی کردیم و به جای جزیره ای برگزار کردن مراسم تقدیر از بازنشستگان گرامی در واحدهای دانشگاهی، این مراسم را به صورت یکپارچه و در سطح استان برگزار کردیم که نشان از ارتباط خوب و اتحاد و انسجام خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی تصریح کرد: دانشگاه همیشه خانه همه همکاران خوب و عزیزمان است و خشت به خشت واحدها که ساخته شد؛ از تاسیس واحدها گرفته، تا توسعه ساختمان ها، راه اندازی رشته ها، حضور دانشجویان، توسعه کارگاه ها و آزمایشگاه و همه افتخارات و دستاوردهای خوبی که تا کنون حاصل شده است، شادی ها و سختی ها؛ همه و همه مدیون زحمات این عزیزان است که با افتخار اکنون ما مسئول نگهداری و توسعه این میراث برای آیندگان هستیم.

عطارزاده با طرح این سوال که ۳۰سال پیش در کدام نقطه قرار داشتیم؟بیان کرد: آیا در تهران این تعداد واحد و امکانات و نیروی انسانی داشتیم؟ امروز با افتخار دانشگاه آزاد استان تهران اعلام میکند دارای ۲۲واحد و قریب به ۳۰۰ هزار دانشجو و حدود ۱۰ هزار هیأت علمی و کارمند است که افتخارش متعلق به همه همکاران عزیزمان است.

روسای واحدهای دانشگاهی در تمام مراسم‌ها از بازنشستگان دعوت کنند

وی گفت: برگزاری این مراسم ها به انسجام ارتباطی، اجتماعی و همفکری کمک میکند. همواره به روسای محترم واحدها تاکید کرده ام که در تمامی مراسم ها از بازنشستگان عزیز دعوت کنند چرا که همگی عضو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم.

عطارزاده در پایان خاطرنشان کرد: در استان تهران تمام تلاش خود را برای تأمین رفاهیات همه همکاران خوبمان خواهیم داشت.

کانون بازنشستگان واحد تهران مرکزی راه‌اندازی می‌شود

نریمانی راد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی نیز ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد شاه عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار کرد: بازنشستگی به معنای پایان یافتن نیست بلکه وارد شدن به مرحله جدیدی از زندگی است.

وی با بیان اینکه بازنشستگان سرمایه های ارزشمند دانشگاه هستند، گفت: بازنشستگی دلیل بر قطع همکاری شما عزیزان از سیستم دانشگاه نیست، من معتقدم بایستی از تجربیات ارزشمند شما که حاصل سالها تلاش صادقانه شما بوده است، بهره مند شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی کانون بازنشستگان واحد تهران مرکزی خبر داد و خطاب به بازنشستگان افزود: من و همکارانم در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران قدردان زحمات شما هستیم و امیدوارم به خاطر کم وکاستی هایی که ما مسئولین نسبت به شما داشتیم و نتوانستیم آن چنان که باید خدمتگزار شما باشیم ما را حلال کنید.

گفتنی است، در پایان مراسم با اعطا لوح تقدیر و هدایای نقدی از ۲۳۶ نفر از بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1245434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =