تیم ملی باید برنامه تاکتیکی مناسبی را داشته باشد/ بازیکنان ازبکستان به دنبال جنگ روانی

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: تیم ملی باید برنامه تاکتیکی مناسبی را داشته باشد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال و بازیکن اسبق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز در رابطه با بازی آتی تیم ملی فوتبال ایران و ازبکستان اظهار کرد: بازی فردا بسیار مسابقه سختی است و با توجه به فیزیکی بودن دو تیم انتظار می رود بازی نزدیکی را تماشا کنیم. دو تیم از همدیگر شناخت دارند و قطعا با برنامه وارد زمین خواهند شد و انتظار می رود تیم ملی بازی سختی را در مسابقه فردا در انتظار داشته باشد.

کارشناس فوتبال در رابطه با سیستم بازی تیم ملی عنوان کرد: ما تیم خوبی را داریم ولی باید یک برنامه تاکتیکی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم از پس ازبکستان بر بیاییم. این بازی با بازی در مقابل امارات فرق می کند و قطعا ازبکستان به مانند امارات باز بازی نمی کند و نباید بی دلیل تغییر سیستم بدهیم.

درخشان درباره آمادگی مهدی طارمی گفت: این بازیکن در لیگ قهرمانان اروپا نشان داد بازیکن فوق العاده ای است و می تواند در لحظه تاثیر خود را بر روی بازی بگذارد. سیستم بازی تیم ملی بستگی به سرمربی دارد ولی اگر تیم بخواهد روی ضد حملات روی دفاع حریف تاثیر بگذارد طارمی گزینه خوبی است.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با جنگ روانی ازبکستانی ها علیه بازیکنان کشورمان بیان کرد: آنها دنبال این هستند که روی شرایط روحی و روانی تیم ملی ایران تأثیر بگذارند. آنها به خوبی می دانند جلوی چه تیم بزرگی بازی می کنند و برای همین این جنگ روانی را راه انداختند تا روحیه تیمی بازیکنان ایران را خراب کنند.

وی در مورد جایگاه ایران در پایان مسابقات تصریح کرد: با این سبک بازی که هواداران بر علیه سرمربی تیم ملی شعار دادند بعید است که تیم ملی در گروه اول شود. ما باید سبک بازی خود را تغییر دهیم و با تاثیر گذاری مثبت روی بازیکنان خود بذر موفقیت را در تیم ملی بکاریم.

کد خبر: 1245538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =