دستگیری عامل اصلی چاقوکشی در ورزشگاه چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از بازداشت عامل اصلی درگیری و چاقوکشی در ورزشگاه شهدای چالوس در حاشیه مسابقات لیگ جوانان استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ محسن سلیمانی روز یکشنبه گفت:فرد اصلی که نقش بسزایی در ایجاد این درگیری داشت، دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری یکی از کارمندان ارشد ادارات رباط‌کریم به اتهام ارتشاء

وی ادامه داد:‌ این درگیری در ورزشگاه شهدای چالوس زمانی رخ داد که مسابقه‌ای از لیگ جوانان استان مازندران در حال برگزاری بود.

وی اظهار کرد : به دنبال تشدید اختلافات و تنش‌ها میان هواداران ۲ تیم نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری، درگیری فیزیکی و کلامی میان آنها به وقوع پیوست. این درگیری باعث شد تا نیروهای امنیتی و انتظامی وارد عمل شوند و برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها و حفظ امنیت تماشاگران و بازیکنان، اقدام به بازداشت عاملان اصلی درگیری کنند.

کمیته انضباطی هیئت فوتبال مازندران نیز با برگزاری جلسه ای آرای انضباطی صادر کرد و این تماشاگر به دلیل نقض اصول کلی رفتار، تحریک به نفرت و خشونت و پرخاشگری کلامی و رفتاری به ۱۲ ماه محرومیت از حضور در همه ورزشگاه‌های فوتبال محکوم شد.

سرمربی تیم پیروزی شمال به سه جلسه محرومیت از همراهی تیم خود محکوم و تیم‌های زیر ۲۰ سال پیروزی شمال ساری و نیکاپارس چالوس هر کدام به ۲ جلسه محرومیت از حضور تماشاگران محکوم شدند.

هیئت فوتبال مازندران هم امروز با صدور بیانیه‌ای نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده و چاقوکشی در دیدار تیم‌های نیکاپارس چالوس و پیروزی شمال ساری که مربوط به ۲ ماه پیش است و فیلم آن طی ۲۴ ساعت گذشته در فضای مجازی منتشر شده واکنش نشان داد و محکومیت‌های در نظر گرفته شده برای متخلفان این درگیری را اعلام کرد.

کد خبر: 1245874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =