مسی: هیچ تصمیمی درباره زمان بازنشستگی‌اش نگرفته‌ام

کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین می‌گوید هنوز هیچ تصمیمی درباره زمان بازنشستگی‌اش نگرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ لیونل مسی که در جریان برتری ۶ بر صفر خانگی بامداد امروز (چهارشنبه - به وقت تهران) تیم ملی فوتبال آرژانتین مقابل بولیوی در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در منطقه آمریکای جنوبی هت‌تریک کرد و از رکورد ۱۰۹ گل زده علی دایی گذشت و با ۱۱۲ گل ملی تبدیل به دومین گلزن برتر تمامی ادوار شد، پس از این دیدار گفت: این واقعاً خوب بود که به اینجا (بوینس آیرس) آمدیم و محبت مردم را حس کردیم. واقعاً تحت‌تأثیر قرار می‌گیرم وقتی هواداران نامم را فریاد می‌زنند.

بیشتر بخوانید
واکنش احساسی دی‌ماریا به سخنان لیونل مسی

وی همچنین درباره زمان بازنشستگی‌اش اظهار داشت: من هیچ تاریخ یا ضرب‌الاجلی در مورد آینده حرفه‌ای‌ام تعیین نکرده‌ام، فقط می‌خواهم از همه چیز لذت ببرم. حضور در اینجا و احساس عشق مردم به من بیشتر از همیشه به من انگیزه می‌دهد، چون می‌دانم که این می‌تواند آخرین بازی‌های من باشد. من در جایی که هستم خوشحالم و لذت می‌برم.

برنده هشت توپ طلا در پایان خاطر نشان کرد: با وجود اینکه ۳۷ ساله‌ام، وقتی اینجا هستم، احساس می‌کنم یک بچه‌ام چون با این تیم راحت هستم. تا زمانی که احساس خوبی داشته باشم و بتوانم به عملکردی که می‌خواهم ادامه دهم، از بازی کردن لذت خواهم برد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =