عامل نزاع مسلحانه در خرمشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی خرمشهر از دستگیری عامل اصلی نزاع مسلحانه و درگیری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز؛ سرهنگ نجم‌الدین سهرابی گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع و درگیری شخصی و قدرت‌نمایی با سلاح گرم در یکی از محله‌های خرمشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تصادف جزئی به قتل ختم شد

وی افزود: ماموران پلیس کلانتری ۱۳ با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، عامل اصلی درگیری را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی در کمتر از ۵ ساعت وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی در ادامه با بیان اینکه متهم علت و انگیزه درگیری را اختلافات شخصی اعلام کرد، تصریح کرد: ماموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه وینچستر به کار رفته در درگیری را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مرجع قضایی شد، خاطر نشان کرد: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری شرور مسلح در خرمشهر

فرمانده انتظامی خرمشهر همچنین از شناسایی و دستگیری یک شرور سابقه‌دار تحت تعقیب در این شهرستان خبر داد.

وی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت و فعالیت مجرمانه و به دنبال آن نارضایتی شهروندان در سطح شهرستان خرمشهر، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با تلاش مستمر و اقدامات خاص پلیسی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ سهرابی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم، یک قبضه سلاح جنگی کلاش و مقداری فشنگ مربوطه کشف و متهم در تحقیقات فنی پلیس به یک فقره سرقت به عنف، چهار فقره سرقت عادی و چهار فقره تیراندازی به دلیل اختلافات شخصی نیز اعتراف کرد و با قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه پلیس با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست در صورت برخورد با هر گونه تخلفی مراتب را بلافاصله از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =