‫طرح توان افزایی اساتید دستیاران آموزشی در واحد بندرعباس‬

کارگاه توان افزایی و ارتقا کیفیت تدریس برمبنای طراحی آموزشی ویژه دستیاران آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد. 

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، برگزاری کارگاه توان افزایی و ارتقا کیفیت تدریس برمبنای طراحی آموزشی ویژه دستیاران آموزشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با حضور کلثوم نامی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد بندرعباس انجام شد.

وی در حاشیه این کارگاه بیان کرد: دوره ارتقاء کیفیت تدریس بر مبنای طراحی آموزشی به همت دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس برگزار شد و دراین دوره که با استقبال اساتید دستیار آموزشی همراه بود، راهکارهای بروز طراحی درسی وارتقا کیفیت تدریس وچالش های آموزش و یادگیری دانشجویان مطرح و مورد بحث و بررسی قرارگرفت، درطول دوره شرکت کنندگان نیز تجربیات خود را به اشتراک نهاده و بهترین و کاراترین مدل‌ها و منابع برای طراحی درس درساختار آموزشی تدریس شد.

معاون هماهنگی عرصه‌های تربیتی در ارتباط با برگزاری این دوره اثربخش گفت: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در راستای تحقق ماموریت آموزشی و تعالی سرمایه انسانی، ارتقاء دانش، بینش و مهارت‌های تخصصی اساتید دستیار آموزشی، اقدام به برگزاری این دوره نموده است.

کلثوم نامی، هیئت علمی گروه علوم تربیتی خاطرنشان کرد: اصول، چهارچوب‌ و مدل‌های اصلی طراحی آموزشی، همچنین اهداف آموزش در دانشگاه و نیازهای فراگیران، ابزار و تکنولوژی‌های جدید آموزشی در این دوره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

این هیئت علمی دانشگاه افزود: دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی دانشگاه آزاداسلامی استان هرمزگان دوره‌های متنوع و متعددی جهت توانمندسازی دستیاران آموزشی برنامه‌ریزی نموده، که در سال تحصیلی جاری برگزار خواهد شد و لزوم برگزاری این دوره‌ها ارتقاء کیفیت و کارآمدی دوره‌های تحصیلی دانشجویان و تربیت نیروی انسانی متخصص و کارآمد در امور آموزشی، پژوهشی و ارتقا کیفیت تدریس در دانشگاه و کمک به دستیاران آموزشی جهت تسهیل فرا یند یاددهی و یادگیری می‌باشد.

وی اظهار امیدواری کرد: با برگزاری این دوره ها مسیر تعالی و پیشرفت اساتید در حوزه تفهیم مطالب دانشگاهی و ارتباط موثر با دانشجویان برای رسیدن به تعالی اندیشه و تفکر بیش از پیش فراهم شود.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

کد خبر: 1246587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =