مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و معاون دفتر انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم فریده دوکانه ای فرد سرپرست سابق و معارفه علی افروز سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با حضور ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ، ملکی معاون انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و علی اکبر زندی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مسئولین بخش شهرستان رودهن و جمعی از اساتید و کارکنان در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای جلسه؛ حجت الاسلام جلیل محمدی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد رودهن، اظهار کرد: دکتر فریده دوکانه ای فرد طی مدتی که عهده دار مسئولیت واحد رودهن بودند باعث تحول و منشاء اثرات بسیار خوبی بودند و امیدوارم از ظرفیت و تجارب ایشان در جایگاه های دیگر استفاده شود.

در ادامه این مراسم؛ ایمان عطارزاده معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، گفت: واحد رودهن یکی از واحدهای قدیمی و با سابقه دانشگاه آزاد اسلامی است و این یکی از امتیازات ویژه واحد رودهن است و موفقیت هر واحد محصول هماهنگی و کارگروهی است.

معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در ادامه بیان کرد: مسئولیت، بار امانت الهی است و همه ما جزو خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی هستیم و در هر جایگاهی باید برای کسب رضای الهی و خلق خدا کوشش کنیم و فرقی نمی کند که در چه جایگاهی خدمت می کنیم.

عطارزاده تصریح کرد: دکتر دوکانه ای فرد انسانی تلاشگر هستند که به صورت شبانه روزی موضوعات و ماموریت های مختلف واحد را پیگیری می کردند. بطور مثال پیگیر جدی مطالبات و موقعات بازنشستگان بودند که این بسی جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: با وجود توسعه دانشگاه ها و عملکرد مطلوب آنان، اما همچنان انتظارات جامعه از کارکرد دانشگاه رو به افزایش است و جامعه انتظار دارد دانشگاه نسبت به توسعه جامعه اقدام کند و اثرات ملموسی بر محیط به جای گذارد.

عطارزاده اضافه کرد: دانشگاه باید در راستای یاری رساندن به اشتغال آفرینی، و حل مسئله در محیط پیرامونی خود قدم بردارد.

وی در ادامه دکتر افروس را به عنوان یکی از مدیران فعال و با سابقه دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد و گفت: امید است ایشان با بکارگیری کلیه ظرفیت های واحد رودهن، اهداف سازمان را پیگیری و محقق کند که این خود یک نوع خدمت به مردم شریف بخش رودهن است.

در ادامه این مراسم؛ علی افروس ضمن ابراز خرسندی از قبول مسئولیت در واحد رودهن به تشریح اهداف و برنامه های خود در واحد رودهن پرداخت و گفت: دانشگاه های نسل جدید علاوه بر رسالت خود که همان آموزش و پژوهش است باید در راستای جذب درآمدهای غیر شهریه ای نیز فعال باشند تا از میزان وابستگی واحد به شهریه کاسته شود.

وی افزود: راهبرد ما بطور کلی در چهار بخش مجزا اما به هم پیوسته دانش آموز، دانشجو، دانش پذیر و دانش بنیان خلاصه می شود و انتظار می رود که با تلاش و مجاهدت استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی بتوانیم با یک استراتژی توسعه محور مبتنی بر کسب درآمدهای غیر شهریه ای در جهت کیفیت آموزش و نیز در زمینه افزایش حقوق و معیشت کارکنان و استادان گام های موثری را برداریم.

در خاتمه این مراسم؛ عطارزاده، حکم دکتر طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی را به علی افروس سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن اعطا کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، همچنین با صدور نامه جداگانه‌ای از زحمات و تلاش‌های فریده دوکانه ای فرد در دوران مسئولیت تقدیر و تشکر کرد. 

لازم به ذکر است؛ علی افروس دارای مدرک دکتری تخصصی مهندسی آب از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول است. از جمله سوابق اجرایی وی میتوان به: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز، مدیر مرکز رشد علم و فناوری شمال خوزستان وابسته به پارک علم وفناوری خوزستان، معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اندیمشک و... اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1246830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =