اختتامیه جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه زبانی توکا در واحد تهران جنوب برگزار می شود

آئین اختتامیه «نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه زبانی توکا» در واحد تهران جنوب برگزار می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز مطالعات زبان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب «نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه زبانی توکا» را با شعار «دانایی زبانی، پایایی فرهنگی» برگزار می‌کند.

برپایه فراخوان این رویداد، مراد از این تجربه زبانی- هنری، ارتقای آگاهی و هشیاری زبانی شهروندان از معبر نمایش رویه‌ها و آسیب‌های زبان‌-بنیاد در سطح جامعه و در میان افراد و اقشار و نهادهای صنفی و حرفه‌ای و در واقع همه مردمان به مدد مدیوم‌های اثربخش عکس و فیلم است.

در حقیقت، این مرکز در ادامه فعالیت‌های خود، همسو با مفهوم یادگیری مادام‌العمر (Life-long Learning) و در قالب راهبرد مسؤولیت اجتماعی سازمانی (Corporate Social Responsibility/CS خود و نیز با اندیشه تبدیل محصولات فکری تخصصی (نظیر مقاله و کتاب) به محصولات ملموس اجتماعی (نظیر آثار نمایشی) اقدام به بنیان‌گذاری این رویداد کرده است.

جامعه هدف این جشنواره در دو بخش شرکت‌کنندگان و فیلم‌آفرینان (استاد، دانشجو، اهالی اصناف و حرفه‌ها و سایر آحاد مردم) و از سوی دیگر نهادهای هدف (نظیر شهرداری، و قوه‌ها) به عنوان خریداران بالقوه فیلم‌ها و عکس‌ها خواهند بود.

آیین پایانی «نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم کوتاه زبانی توکا» روز ۱۸ آبان‌ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح الی ۱۶ در مجتمع دانشگاهی ولیعصر عج سالن شهید باکری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1247369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =