به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، فتحی نوشت:
بیشتر بخوانید:
ماجرای عروسک مرموز این روزهای فضای مجازی چیست؟
بارها در گفتگو با همکاران و رسانه ها بر این نکته تأکید کرده ام که جنس تبلیغات رسانه ای پلتفرمها باید با شرایط روحی و ذهنی جامعه منطبق و همسنگ باشد، از ماجرای تبلیغی پیش امده تا دیشب کاملاً بیخبر بودم و اساساً نیازی به این دست از تبلیغات نمی بینم؛ عطر آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید!
قابل ذکر است که بهرنگ علوی بازیگر چند شب قبل یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرد که شیشه ماشین او را شکستهاند و یک عروسک طلسم شده برای او در ماشین گذاشتهاند و یک آدرس هم همراه عروسک بود، شب بعد یک استوری دیگر منتشر کرد که او همراه با دوستش به آدرس مورد نظر در شمال ایران رفته بود و بعد دوباره همان عروسک را کنار یک خانه ترسناک دیدند و بعد او ناپدید شده و دوستش با صدایی ترسیده به دنبالش میگشت.
انتهای پیام/
نظر شما