رحمانی فضلی:وزارت کشور خود را مقید به رعایت همه ابعاد قانونی در انتخابات می داند

وزیر کشور با بیان اینکه وزارت کشور خود را مقید به رعایت همه ابعاد قانونی در انتخابات می داند گفت: امیدوارم همه کسانی که در عرصه انتخابات وارد می شوند اعم از احزاب، شخصیت ها، حوزه نظارت و اجرا و همچنین مردم تلاش کنند که اصل حضور با شکوه و سلامت انتخابات رعایت شود.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز ، عبدالرضا رحمانی فضلی در آغاز ثبت نام پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: خداوند متعال به ما توفیق داد تا یک بار دیگر شاهد روزی بسیار مهم و سرنوشت ساز که نشان از یاد و نام رهبر کبیر انقلاب، شهدای عزیزمان و مجاهدت مردم خوبمان در تحقق اهداف عالیه اسلام در نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

وزیر کشور بیان کرد: مبتنی بر آرای مردم یک بار دیگر مقدمات حضور و مشارکت مردم در حوزه مجلس خبرگان فراهم می شود و باید خدا را شکر کرد برای اینکه اراده خداوند بر این استوار شده تا مردم ایران سرنوشت خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: امیدوارم به برکت این ایام در عرصه انتخابات وحدت انسجام و شکوه و مشارکت بالایی داشته باشیم.

رحمانی فضلی ادامه داد: امیدوارم همه کسانی که در عرصه انتخابات وارد می شوند اعم از احزاب، شخصیت ها، حوزه نظارت و اجرا و همچنین مردم تلاش کنند که اصل حضور با شکوه و سلامت انتخابات رعایت شود.

وزیر کشور با اشاره به تحولات منطقه تأکید کرد: در مقطع کنونی که تحولات عظیمی در منطقه رخ داده است شاهد آن هستیم که ایران یک محور امنیت و مردم سالاری و حکومت مبتنی بر آرای مردم است لذا مبتنی بر این خصیصه نظام را ساماندهی کردیم.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم یک بار دیگر عرصه انتخابات عرصه شکوه و عظمت باشد تا پایه های جمهوری اسلامی ایران را تقویت کند و الگوی عملی مردم سالاری دینی را به منصه ظهور برساند.

رحمانی فضلی با اشاره به تأکیدات رئیس جمهور گفت: دستور رئیس جمهور این بوده که انتخابات با شکوه، سالم و قانونی برگزار شود و وزارت کشور بعنوان یک دستگاه اجرایی خود را مقید به رعایت همه ابعاد قانونی می داند.

وزیر کشور بیان کرد: تلاشمان بر این بود تا با شورای نگهبان تعاملی سازنده داشته باشیم که با توجه به اینکه در سال همدلی و همزبانی قرار داریم این نشان از همدلی و همراهی نهادها در نظام است که همه امور انتخابات با هماهنگی و به خوبی اجرا شده است.

وزیر کشور در تصریح عملکرد ستاد انتخابات کشور گفت: هیأت های اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکیل شده و مقدمات هیأت اجرایی شورای اسلامی در حال انجام است و از امروز سعی مان این است که مقدمات هیأت اجرایی شورای اسلامی را مهیا کنیم.

وزیر کشور از رسانه ها خواست در این مرحله از روند انتخابات ستاد انتخابات وزارت کشور را یاری کنند تا در 7 اسفند شاهد انتخاباتی سالم و باشکوه با همراهی و همدلی و حضور حداکثری مردم باشیم.

201/203

کد خبر: 564916

وب گردی

وب گردی