به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، در این جلسه که با حضور مجازی مدیران استانی و معاونان مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برگزار شد، ایمان عطارزاده مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تشکر از حمایتها و پیگیریهای رئیس دانشگاه و ریاست مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برگزاری جلسات متعدد و مثمر ثمر با موضوع آموزشیار و پیگیری مشکلات را مفید عنوان و افزود: قبلا نظارت کاملی بر اجرای بخشنامههای آموزشی، دانشجویی و حتی مالی دانشگاه نمیشد چراکه با ورود اطلاعات به صورت دستی، امکان هرخطایی وجود داشت و این امر هزینه های مادی و معنوی زیادی را برای دانشگاه ایجاد می کرد.
وی تصریح کرد: حدود ۸۰ درصد سرفصلهای سیستم ایجاد شده و مابقی به مرور درحال راهاندازی هستند. ضمناً برای برخی روندها، نظریات واحدها ملاک عمل خواهد بود که در فازهای بعدی به آن اشاره خواهد شد.
مدیرکل توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه تأکید کرد: در مرحله پاک سازی دادهها و نیز ایجاد دسترسیها به منظور گزارشگیریهای متنوع و صدور کارنامه آموزشی و مالی دانشجویان هستیم.
در ابتدای این جلسه نیز صانعی معاون نظارت آموزشی و پژوهشی و دانشجویی مرکز ضمن خوش آمدگویی، با ارائه گزارشی از روند همکاریهای فی مابین مسوولان سیستم آموزشیار و همکاران مرکز نظارت، اظهار کرد: مدیران کل مناطق مرکز نظارت در خط اول دریافت مسائل و مشکلات دانشگاه قرار دارند و در این مسیر کمک حال توسعه شبکه علمی هوشمند دانشگاه هستند.
در این نشست معاونان مرکز نیز موضوعات مرتبط را تشریح کردند.
در ادامه مدیران نظارت مناطق ده گانه مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات به تشریح برخی موارد و مشکلات و سوالات مطروح شده از عملکرد سیستم مذکور پرداختند که عطارزاده به سوالات مطرح شده پاسخ گفت.
انتهای پیام/
نظر شما