برترین بازی‌های پولی جهان که ارزش هزینه کردن دارند!

معرفی بازی‌هایی که پولی هستند.اما ارزش هزینه کردن دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ در این مقاله می خواهیم به سراغ بازی‌هایی برویم که پولی هستند. اما ارزش هزینه کردن را دارند. بازی هایی که می خواهم به معرفی آنها بپردازم جزو برترین بازی های جهان هستند. این بازی ها علاوه بر داستان و تراژدی خوبی که دارند، دارای گرافیک فوق العاده اند، که به شما قول می دهم می توانید با آن ها تمام طول روز سرگرم شوید. طوری که حتی نتوانید از پشت گوشی موبایل خود تکان بخورید.

حال برویم سراغ بازی هایی که ارزش هزینه کردن را دارند:

FIFA Mobile

در اولین قدم می‌خواهم به سراغ فیفا بروم که همگی ما با آن خاطره داریم. شاید بازم است بدانید که فیفا در موبایل نیز آمده است و بسیار هم طرفدار دارد. فیفا موبایل یکی از بازی های مشابه سازی شده‎ی فوتبال در موبایل است. اگر علاقه به فوتبال و بازی های ورزشی دارید می توانید آن را انتخاب کنید. بازیکن های فیفا موبایل 2020، هوش مصنوعی بالاتر و جای گیری بیشتری نسبت به اپدیت های قبلی دارند. در بازی فیفا موبایل می توانید گرافیک بی نظیر بازی را در موبایل تجربه کنید. به راحتی می توانید در موبایل به صورت آنلاین بازی کنید ولذت ببرید.

Castle Crush

کستل کراش که یک بازی استراتژیک موبایلی است، مشابه کلش اف کلنز نیز هست. بعد از آن که کلش اف کلنز درخشید، استودیوهای زیادی دست به مشابه سازی آن زدند. می توان گفت که کستل کراش نیز یکی از این موارد است. گرافیک آن ضعیف است. اما آن قدر بد نیست که نتوان بازی کرد. صداگذاری ها در حد معمول است و می توان این بازی را به خاطر استراتژی مشابه کلش اف کلنز برتر دانست.

اگر طرفدار کلش هستید می توانید روی این بازی حساب کنید. با خرید جم بازی می توانید به راحتی مراحل را طی کنید. پیشرفت در این بازی می تواند برای ما تجربه ی جدیدی باشد زیرا یکی از تفاوت های آن با کلش اف کلنز، جادوگران و المان های دیگر در این بازی است. این تفاوت ها نشانه ای از خلاقیت سازنده ی این بازی است.

Revenge of Sultans

بازی جذاب انتقام سلاطین یا Revenge Of Sultans یکی از جذاب ترین بازی هایی است که برای پیشرفت در آن می توانید جم بخرید. دراین بازی صحنه هایی از عربستان را مشاهده می کنیم. در آن گرما و در صحرا باید به دنبال آثار باستانی باشید. علاوه بر این نیاز به منابع برای قوی تر کردن گروه خود دارید. باید بتوانید آن ها را به جنگ بفرستید. دشمنان زمانی که شما را محاصره می کنند باید منابع مورد نیاز خود را داشته باشید.

در انتقام سلاطین، شما به جنگ با امپراطوری های بزرگی می روید که باید شکستشان دهید تا زنده بمانید. این بازی در ژانر قدیمی و اکشن می باشد. ضمن اکشن بودن این بازی که آن را محبوب کرده است، دو زبانه بودن آن نیز به محبوبیتش در بین فارسی زبانان نیز افزوده است.

Boom Beach

بوم بیچ هم جزو بازی های پولی ای به حساب می آید که می توان از طریق آن اوج هیجان را تجربه کرد. در بوم بیچ شما باید جزیره‎های مختلف را بگیرید. بعد از آن منابع زیادی را به دست می آورید. دانلود این بازی رایگان است اما با جلو رفتن و پیشرفت بازی شاید نیاز داشته باشید برای خرید الماس و طلا کمی پول خرج کنید. در بوم بیچ می توانید از هرکدام از قهرمانانی که برای شما نمایش داده می شود، استفاده کنید. فضای بازی هم در دریا و هم در خشکی است. این نکته می تواند دلیل محبوبیت این بازی باشد.

سلاح ها در بوم بیچ متفاوت هستند. دراین بازی می توان گرافیک قابل قبولی را مشاهده کرد. همچنین ساخت ساختمان ها و بناها در این جا بسیار مهم است. در بوم بیچ هرچه قدر می گذرد، بازی سخت تر می شود و شمایی که در حال بازی هستید در مرحله با دشمنان قدرتمند تری مواجه می شوید.

Call of Duty: Warzone

کالاف دیوتی توانسته در مدت زیادی که منتشر شده نظر مخاطبان را به خودش جلب کند. به غیر از گرافیک و سرعت بالایی که دارد، یک تجربه ی هیجان انگیز را برای گیمرها به وجود آورده است. وارزون به این دلیل یکی ازمحبوب ترین هاست که می توان در آن پول را جمع کرد و در موقعیتی مناسب سلاح و تجهیزات لازم را خرید. در وارزون پراکندگی خوبی را در مورد دسترسی به سلاح ها و تجهیزات مشاهده می کنیم که این ویژگی هم باعث می شود دست گیمر در بازی باز باشد و نگرانی ای نداشته باشد.

Call of Duty (کال آف دیوتی) بازی در سبک اکشن است که توسط اکتیوژن در سال 2003 برای رایانه شخصی معرفی شد و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد.در ابتدا؛ داستان بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد اما در نسخه های بعدی به زمان حال رسید.

با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد اما در حال حاضر شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کال آف دیوتی کمک میکنند.همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کال آف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرد.

کالاف دبوتی وارزون

وارزون در گروه های سه نفره انجام می شود. هر سه نفر در آن می توانند به نقشه و مسیر دسترسی داشته باشند و این کار را آسان‎تر کرده است. علاوه بر این ها بانتی هم در بازی گذاشته شده که می توان با برداشتن نماد آن، سراغ یکی از نزدیک ترین بازیکنان بروید. اما شما در این بازی خیلی کم آرامش را تجربه می کنید و هر لحظه تحت تاثیر یک اتفاق و دشمنانی که رو به رویتان هستند می افتید.

همین هیجان پایان ناپذیر برخی از گیمرها را به خود جذب می کند و برخی را عصبی می کند. اما مطمئنا شما هیجان را بیشتر دوست دارید. برای دریافت جم سی پی کلاف دیوتی می توانید از سایت Asangem.com اقدام کنید.

Hay Day

شگفتی دیگری از بازی های محبوب 2020 از استودیو Supercell. هی دی حتما به گوشتان خورده است. یکی از بازی های معروف و دلخواه گیمرهای سراسر جهان که می توان یکی از شگفتی های دیگر استودیوی Supercell دانست.

بازی هی دی را می توان یکی از متفاوت ترین بازی ها از استودیوی Supercell دانست. در این بازی شما یک مزرعه دارید که باید گیاهان و سبزیجات مختلف را در آن پرورش دهید. یک مترسک این کار را به شما یاد خواهد داد.

در نهایت با کار کردن روی مزرعه ی خود، می توانید آن جا را تبدیل به یک جای توریستی کنید. هرچقدر پول بیشتری داشته باشید، مزرعه ی بیشتر و آبادتری دارید. به این طریق می توان جم بازی هی دی را تهیه کرد و بازی را راحت تر پیش برد. در آخر بازی شما می توانید یک کشاورز نمونه شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1085773

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =