تثبیت صدرنشینی آبی ها با درخشش مطهری

استقلالی ها برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول از دقایقی پیش به مصاف هوادار رفته اند که آبی ها تا دقایق پایانی بازی با نتیجه دو بر یک از حریف پیش افتاده اند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ دیدار آبی های پایتخت در برابر شاگردان رضا عنایتی از این جهت حساس است که استقلالی ها می خواهند با پیروزی در این دیدار اختلاف خود را با رقیب دیرینه خود در صدر جدول به سه امتیاز برسانند.

در طرف مقابل نیز هوادار به دنبال این است تا با امتیاز گرفتن در این دیدار وضعیت خود را در جدول بهبود ببخشد.

فرهاد مجیدی که سابقه خوبی در تقابل با مربیان استقلال دارد در صدد تداوم روند موفقیت های تیمش در این فصل و پیروزی برابر یک استقلالی دیگر است.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، وریا غفوری، جعفر سلمانی، امین قاسمی‌نژاد، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد

ترکیب هوادار:

مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، سیدمحمد حسینی، سیدمحمد ستاری، نیما انتظاری، سپهر روزی طلب، داریوش شجاعیان، حسین صادقی، معین عباسیان، بابامحمدی، محمد جواد محمدی

لحظات حساس بازی:

دقیقه 10: در حالی که روی یک حرکت ترکیبی بین قاسمی نژاد و رودی ژستد، قاسمی نژاد در محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، مدافع هوادار با بی احتیاطی موجب سرنگونی او شد که با تصمیم داور ضربه پنالتی اعلام شد که رودی ژستد با آرامش خاصی، ضربه را در خلاف جهت شیرجه بشاگردی به گل تبدیل کرد.

دقیقه 14: سپهر روزی طلب روی ارسال خوب معین عباسیان، ضربه سر خطرناکی را به سمت دروازه زد که با واکنش خوب حسینی همراه شد.

دقیقه 24: بازهم روی حرکت خوب قاسمی نژاد، رودی ژستد در موقعیتی بسیار عالی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه والی او با اختلاف اندکی از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 35: روی ارسال خوب مهدی پور از نقطه کرنر، سیاوش یزدانی این فرصت را داشت که از روی خط شش قدم دروازه را باز کند که با تجمع مدافعین هوادار توپ برگشت پیدا کرد.

دقیقه 51: روی حرکت خوب وریا غفوری در گوشه محوطه جریمه فرصت خوبی نصیب استقلال شد که ضربه این بازیکن در میانه راه به امین قاسمی نژاد برخورد کرد و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: روی ارسال صائب محبی به دهانه دروازه، جواد محمدی فرصت داشت گل دومش را به ثمر برساند که با ضربه ای در شرایط نامتعادل این بخت را از دست داد.

دقیقه 83: امیرحسین حسین زاده در موقعیتی تک به تک با مهرداد بشاگردی قرار گرفت که ضربه او را بشاگردی به زیبایی هرچه تمام تر به کرنر فرستاد.

دقیقه 84: روی ارسال عالی مهدی پور از نقطه کرنر، امیرارسلان مطهری با پرشی تماشایی و ضربه سری محکم دروازه هوادار را باز کرد.

کد خبر: 1128474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =