گزینه جذاب انگلیس برای جایگزینی گرت ساوت‌گیت

اتحادیه فوتبال انگلیس آماده است تا برای همکاری با پپ گواردیولا به عنوان سرمربی این تیم یک سال صبر کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، گرت ساوت‌گیت موفق شد یک بار دیگر تیم ملی انگلیس را به دیدار فینال رقابت‌های جام ملت‌های اروپا برساند اما این بار هم در کسب عنوان قهرمانی ناکام ماند و با قبول شکست برابر تیم ملی اسپانیا به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد تا طلسم دوری تیم ملی کشورش از جام همچنان ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

پپ گواردیولا مربی فصل لیگ جزیره شد

به نقل از تیم ملی انگلیس در دور قبلی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا هم به دیدار فینال راه پیدا کرده بود اما برابر تیم ملی ایتالیا شکست خورد و دو ناکامی متوالی در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی باعث شد که انتقادهای زیادی از عملکرد ساوت گیت در راس کادر فنی این تیم مطرح شود و او هم در نهایت تصمیم به کناره‌گیری از این سمت گرفت.

پیش از این هم پیش بینی می‌شد که او پس از رقابت‌های یورو از هدایت این تیم کنار گذاشته شود و گمانه‌زنی‌های بسیاری در چند روز اخیر درباره جانشین احتمالی او انجام شده است. حالا ایندیپندنت خبر داده است که گواردیولا به یکی از گزینه‌های اصلی اتحادیه فوتبال انگلیس برای جانشینی این مربی تبدیل شده است.

مدیران اتحادیه فوتبال انگلیس معتقد هستند که سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ به احتمال بسیار زیاد در پایان فصل آینده به دوران حضورش در منچستر سیتی خاتمه خواهد داد و آنها آماده هستند تا یک سال برای همکاری با این مربی ۵۳ ساله و حضورش روی نیمکت تیم ملی انگلیس صبر کنند.

در صورتی که آنها شانسی برای به خدمت گرفتن او در سال ۲۰۲۵ داشته باشند، حاضر هستند که به مدت یک سال با مربی موقت پیش بروند تا در نهایت بتوانند یکی از بهترین سرمربیان حال حاضر فوتبال دنیا را در کادر فنی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۶ داشته باشند.

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1236976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =