پرسپولیس در یک قدمی دومین خرید مهم

مهاجم اسبق پرسپولیس بعد از چند فصل حضور در فوتبال اروپا اکنون قصد بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان را دارد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، بعد از مذاکرات چند باره مدیران پرسپولیس و علی علیپور، این بازیکن در بازگشت از ترکیه، قرار است صبح فردا مذاکرات نهایی برای انعقاد قرارداد با سرخ‌ها را نهایی کند.

بیشتر بخوانید:

گزینه پرسپولیس؛ سومین خرید تراکتور

علیپور که بعد از پایان قراردادش با ژیل‌ویسنته موردتوجه پرسپولیس قرار گرفته بود، طی روزهای اخیر روند مذاکرات مثبتی را دنبال کرد و در شرایطی که با حضور در ترکیه شایعات احتمال به سرانجام نرسیدن این موضوع (بازگشت به پرسپولیس) درباره او شدت گرفته بود، ساعاتی پیش به تهران بازگشت.

او بلافاصله با مدیران پرسپولیس به هماهنگی لازم در خصوص مذاکرات و بازگشت دوباره به این تیم را به نتیجه رساند و قرار است صبح امروز جلسه نهایی بین طرفین برگزار شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، ضمن عقد قرارداد با این تیم، بار دیگر پیراهن پرسپولیس را از آن خود کند.

باید دید طی ساعات آتی و بعد از برگزار جلسه نهایی بین طرفین، پرسپولیس از دومین خرید پنجره تابستانی خود نیز رونمایی خواهد کرد یا این ماجرا ادامه خواهد یافت. با این حال پیگیری ها ما نشان می‌دهد که طرفین در خصوص کلیات این انتقال به نتیجه مثبت رسیده‌اند و بعد از جلسه امروز و بحث درباره جزییات قرارداد، رسما این اتفاق نهایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1236949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =