برای گل زدن به استقلال انگیزه داشتم/ تمرکزمان روی دیدار با پیکان است

گلزن تیم هوادار در دیدار برابر استقلال از انگیزه های بالای خودش برای گلزنی گفت.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، روز گذشته تیم هوادار در چارچوب بازی معوقه از هفته شانزدهم لیگ برتر میزبان استقلال تهران بود و مانند بازی رفت نتیجه را واگذار کرد. در این دیدار که با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان فرهاد مجیدی خاتمه یافت، تک گل هوادار را محمدجواد محمدی به ثمر رساند.

این بازیکن طی گفتگویی که با خبرنگار ما انجام داد در خصوص تکرار شکست مقابل استقلال اظهار داشت: واقعا نمایش خوبی ارائه دادیم و باید نتیجه می‌گرفتیم و حتی یک گل هم در اواخر نیمه اول زدیم ولی نمی‌دانم چرا در موقعیت‌های بعدی هر چه زدیم به در بسته خوردیم. فرصت های بسیار زیادی خلق کردیم ولی استقلال بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کرد و پیروز میدان شد. نباید این نکته را از یاد ببریم که ما در برابر یکی از بهترین تیم‌های ایران و آسیا نمایش فوق‌العاده‌ای داشتیم.

مهاجم هوادار که تک گل تیمش را به ثمر رساند، افزود: در برابر تیم سابقم انگیزه های زیادی داشتم و طی چهار پنج روز گذشته در تمرینات عالی کار کردم و تمام تمرکزم روی این بود که بتوانم گل بزنم و به تیمم کمک کنم و خدا را شکر که این کار را انجام دادم. هرچند دوست داشتم گل‌های بیشتری بزنم ولی هر کاری کردم نشد. گلی هم که زدم باعث خوشحالی من نشد زیرا نتوانستیم در این بازی پیروز شویم.

این بازیکن در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بهتر است کادر فنی و کارشناسان در این باره نظر بدهند ولی داوری عادلانه نبود. به عنوان مثال یک خطا روی من انجام شد که داور توجهی به آن نکرد و در کل رفتارش با بازیکنان ما خیلی مناسب نبود.

محمدی در مورد دیدار پیش رو با پیکان و شرایط هوادار در نیم فصل دوم خاطرنشان کرد: تمام تمرکزمان را می‌گذاریم که با پیروزی مقابل پیکان شکست برابر استقلال را جبران کنیم. در نیم‌فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان مدنظر باشگاه و کادر فنی قطعا شرایط بهتری را تجربه خواهیم کرد.

کد خبر: 1128570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =