مقابل استقلال بدشانس بودم که توپم گل نشد

مسعود ابراهیم زاده گفت: شوتم را حسینی به زیبایی مهار کرد وگرنه تبدیل به یک گل دیدنی می‌شد. به هر حال من عقب‌تر بازی‌ می‌کنم و کمتر فرصت برایم پیش می‌آید اما آن شوت را زدم و متاسفانه نشد که تبدیل به گل شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، مسعود ابراهیم‌زاده کاپیتان ذوب آهن اصفهان در مورد دیدار این تیم با استقلال در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر که با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌ها به پایان رسید، به خبرنگار ما گفت: در آزادی بازی داشتیم. استقلال تیم صدر جدول است و ما می‌دانستیم کار سختی پیش رو خواهیم داشت اما همانطور که همه مشاهده کردند یک نمایش فوق العاده را ارائه دادیم و می‌توانم بگویم حقمان حداقل یک امتیاز بود منتها به بازی زیبا امتیاز نمی‌دهند و حیف شد که سه امتیاز این بازی را از دست دادیم.

این بازیکن که در بازی با استقلال یک موقعیت بسیار خوب به دست آورد اما با مهار فوق العاده سیدحسین حسینی تبدیل به گل نشد، ادامه داد: بله من از وسط زمین شوت زدم که حسینی به زیبایی مهار کرد وگرنه تبدیل به یک گل دیدنی می‌شد. به هر حال من عقب‌تر بازی‌ می‌کنم و کمتر فرصت برایم پیش می‌آید اما آن شوت را زدم و متاسفانه نشد که تبدیل به گل شود.

کاپیتان ذوب آهن درباره شرایط این تیم و رتبه یازدهمی عنوان کرد: این جایگاه واقعا حق ذوب آهن نیست و امیدوارم در ادامه اسیر اتفاقات فوتبال و بدشانسی‌ها نشویم و بتوانیم با گرفتن سه امتیاز شرایط خودمان را در جدول بهتر و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

ابراهیم‌زاده در پایان در مورد دیدار هفته هجدهم لیگ برتر افزود: با پیکان و تیم مجتبی حسینی که سال گذشته سرمربی خودمان بود بازی داریم. قطعا این دیدار انگیزه‌های خاص خودش را دارد. امیدوارم بتوانیم پیکان را شکست دهیم تا شرایط خودمان را بهتر کنیم.

کد خبر: 1130091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =