امیدوارم در لیگ برتر بمانیم/ شاید در مشهد نمی‌خواهند نتیجه بگیریم

سیدمهدی سیدصالحی گفت:فکر می‌کنم که در مشهد دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.قبل از هر بازی یک داستان جدید و جو منفی راه می‌اندازند و تمرکز بچه‌هایمان را به هم می‌ریزند.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، سیدمهدی سیدصالحی در مورد عدم صدور کارت بازیکنان جدید شهرخودرو در دیدار با مس رفسنجان به خبرنگار ما گفت: بعضی دوستان که قرار بود با ما همکاری کنند از این کار امتناع کردند و ما نتوانستیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم و از آن طرف 5 بازیکن مبتلا به کرونا هم داشتیم و واقعا دستمان برای این بازی خالی بود. فقط سه نفر روی نیمکت ما نشسته بودند و شرایط آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت.

وی  در مورد یکسری حواشی که معمولا پیش از هر بازی برای شهرخودرو پیش می‌آید ادامه داد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم که در مشهد دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد. هر مرتبه برای ما یک حاشیه ایجاد می‌شود. شما نگاه کنید 24 ساعت قبل از هر بازی یک داستان جدید و جو منفی راه می‌اندازند و تمرکز بچه‌هایمان را به هم می‌ریزند وگرنه ما از لحاظ کیفی چیزی کم نداریم.

مدیر فنی شهرخودرو در مورد عملکردشان در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: شش هفت بازیکن از جمع ما جدا شدند و بازیکنانی مثل فردین رابط، یوسف بهزادی، کرملاچعب، رضازاده و ... را جذب کردیم. امیدوارم شرایط طوری پیش برود که بتوانیم تیم را در لیگ برتر نگه داریم. گرچه می‌دانم کار بسیار دشواری است.

سیدصالحی در مورد دیدار پیش رو با نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: هر دو تیم نیاز مبرم به سه امتیاز دارند. ما که برای بقا در لیگ باید از تمام بازی‌هایمان امتیاز بگیریم و نفت مسجدسلیمان هم شرایط خطرناکی دارد. فکر میکنم این بازی علیرغم سخت بودنش، یک دیدار جذاب خواهد بود.

کد خبر: 1130124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =