مسئولان حواسشان به صنعت نفت باشد/ باید خودمان را در میانه جدول حفظ کنیم

محمد خرمگاه گفت: انشاالله که مسئولان به سراغ ما بیایند و اجازه ندهند بار دیگر بی پولی و حواشی به سراغ تیم بیاید زیرا آن موقع جمع کردنش کار سختی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، محمد خرمگاه در خصوص آخرین شرایط صنعت نفت آبادان به خبرنگار ما گفت: ما تا قبل از هفته نوزدهم چند برد پشت سر هم آورده بودیم و رتبه‌مان در جدول تغییر پیدا کرد. در دیدار با فجر سپاسی هم اگر شرایط زمین اجازه می‌داد سه امتیاز را می‌گرفتیم. انشاالله در ادامه راه نیز همینطور پیش می‌رویم. تنها نگرانی و دغدغه ما این است که در آینده بچه ها دریافتی نداشته باشند و تیم از لحاظ روحی به هم بریزد وگرنه از لحاظ امتیازگیری روند خوبی داریم.

او در مورد دیدار با نساجی مازندران در هفته نوزدهم نیز ادامه داد: آقای الهامی تیم خوبی را دور هم جمع کرده است. ما نیز کاری به نتایج اخیر این تیم نداشتیم و نگاهمان این بود که با یک تیم پر مهره و باتجربه طرف هستیم اما هدفمان این بود که با پیروزی در این دیدار رده های میانی جدول را برای خودمان حفظ کنیم که خب علیرغم تلاش بچه ها این اتفاق نیفتاد و امیدوارم در هفته‌های بعدی این نتیجه را جبران کنیم.

مربی صنعت نفت آبادان که از عدم تقویت این تیم در فصل نقل و انتقالات گلایه دارد، در این خصوص تصریح کرد: واقعا ما به دلیل اینکه مشکلات مالی عدیده‌ای داشتیم فقط توانستیم بازیکنانمان را حفظ کنیم وگرنه بازیکن جدید آنچنانی به تیم ما اضافه نشد. فقط به جای احمد گوهری که به پرسپولیس رفت یک دروازه‌بان گرفتیم و زبیری را نیز که بازیکن خودمان بود برگرداندیم و نتوانستیم اقدام دیگری را رقم بزنیم. انشاالله که مسئولان به سراغ ما بیایند و اجازه ندهند بار دیگر بی پولی و حواشی به سراغ تیم بیاید زیرا آن موقع جمع کردنش کار سختی می‌شود.

خرمگاه در پایان در مورد تغییرات در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: این موضوع در حیطه وظایف من نیست و قضاوت کردن در این خصوص هم خیلی زود است. انشاالله که در نهایت این تغییرات مثبت و در راستای منافع فوتبال و فوتبال دوستان کشورمان باشد.

کد خبر: 1131159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی فولادی IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۶
      1 0
      ما از کادرفنی صنعت نفت متشکریم که با دست خالی کار بزرگی کرده