صادقی: جلوی استقلال توپ‌های زیادی گرفتم/ حق برد با آنها بود

دروازه بان فجر سپاسی معتقد است باید در نیم فصل دوم جایگاه این تیم در جدول مسابقات بهبود یابد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، ایمان صادقی در مورد باخت فجر مقابل استقلال به خبرنگار ما گفت: باید یک اعتراف کنم و آن هم این است که واقعا استقلال نسبت به ما زیباتر بازی کرد و موقعیت‌های زیادی داشت و حتی می‌توانست بیشتر از یک گل بزند. هر چند توانایی بچه های ما نیز زیاد است منتها در مقابل استقلال روز خوبمان نبود. این برد را به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم.

او که در برابر مهاجمان استقلال دفع توپ های متعدد و خوبی داشت، در این خصوص اظهار داشت: بازیکنان استقلال حملات زیادی به سمت دروازه ما آوردند و به جز یک گلی که دریافت کردیم خدا را شکر در بقیه صحنه‌ها موفق بودم. در این بازی خیلی تحت فشار قرار گرفتم اما در مجموع خوشحالم که از پس آن همه شوت برآمدم وگرنه قطعا با اختلاف بیشتری شکست می‌خوردیم.

این بازیکن در مورد شرایط فجر سپاسی عنوان کرد: حق اما اینجای جدول نیست. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتایج بهتری بگیریم. در نیم فصل اول مسائلی مثل مصدومیت‌ها، وضعیت زمین مسابقه و مواردی دیگر باعث شد همه چیز آنطور که می‌خواهیم پیش نرود.

صادقی در پایان درباره دیدار هفته بیستم فجر سپاسی افزود: مصاف سختی با پیکان داریم. این تیم را در دور رفت شکست دادیم اما در فوتبال همیشه دور برگشت متفاوت است و باید با تمرکز کافی جلو برویم که بتوانیم این تیم را از پیش رو برداریم.

کد خبر: 1131286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =