ناصری: چیزی از استقلال کم نداریم

دروازه بان پیکان از انگیزه های زیاد خود و هم تیمی هایش برای شروع فوتبالی سال جدید گفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محمد ناصری در مورد اینکه پیکان چه برنامه‌ای برای سال جدید دارد به خبرنگار ما گفت: از تعطیلات لیگ به خوبی استفاده کردیم و تمرینات و بازی‌های دوستانه خوبی انجام بدیم و انگیزه زیادی داریم که سال را با موفقیت شروع کنیم، ما تیم قابل احترامی هستیم و این را به همه نشان می دهیم.

او در مورد دیدار با استقلال ادامه داد: همیشه اولین بازی بعد از تعطیلات بسیار سخت است چه برسد به اینکه مقابل مدعی قهرمانی بازی کنی اما هیچ ترسی نداریم و محکم جلوی استقلال بازی خواهیم کرد و امتیاز می‌خواهیم. دیدار تیم‌های پیکان و استقلال همیشه جذاب بوده است.

وی در مورد مهاجمان استقلال و اینکه می‌تواند کلین شیت کند یا خیر عنوان کرد: با توجه به اینکه دو بازی انجام دادم و دو کلین شیت داشتم خیلی انگیزه دارم که این کار را دوباره انجام بدهم. درست است که استقلال مهاجمان خوبی دارد اما ما هم مهره های زیادی داریم و بچه ها قابلیت های خود را تا به اینجای فصل نشان دادند و آقای حسینی برنامه‌ریزی‌های خاصی انجام داده و امیدوارم چیزی که کادر فنی می خواهد را داخل زمین نشان بدهیم.

ناصری در پایان درباره اهدافش برای سال جدید افزود: درست است که در سال گذشته کم بازی کردم اما اواخرش برای من خیلی خوب بود امیدوارم که امسال بیشتر از هر موقع دیگری خودم را نشان دهم و این موضوع را مدیون کادر فنی و سپس تلاش های بی وقفه خودم‌هستم.

کد خبر: 1135243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =