استقلال را بردیم و حالا به آسیایی شدن فکر می‌کنیم

مدافع تیم نساجی مازندران گفت: فرصت رسیدن به لیگ قهرمانان را به راحتی از دست نخواهیم داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نساجی مازندران در یک چهارم نهایی جام حذفی موفق شد استقلال تهران را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشت. حامد شیری در خصوص این دیدار به خبرنگار ما گفت: واقعا خیلی تحت فشار بودیم. بازی سنگینی بود. با بهترین تیم حال حاضر فوتبال کشورمان بازی داشتیم و واقعا یک جدال پرفشار بود. تمام ۹۰ دقیقه به همراه وقت اضافه بازی بدون گل سپری شد و خدا را شکر در نهایت ما توانستیم در ضربات پنالتی پیروز شویم.

این بازیکن در مورد گلی که آرمان رمضانی زد و مردود اعلام شد ادامه داد: من راجع به این صحنه نظری ندارم. اگر هم اشتباهی رخ داده مطمئن هستم که عمدی نبوده است. به هر حال برای ما هم در بازی‌های گذشته چنین اتفاقاتی افتاده و گذشته است.

مدافع و کاپیتان نساجی در مورد پنالتی که به ثمر رساند گفت: به هر حال پنالتی یک شانس است و من از این شانس به خوبی بهره بردم. ما تمام پنالتی‌هایمان را تبدیل به گل کردیم و خدا را شکر توانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

شیری درباره اینکه به کسب سهمیه آسیایی فکر می‌کنند یا خیر گفت: به هر حال ما تا اینجا زحمت کشیدیم و نمی‌خواهیم این فرصت را به راحتی از دست بدهیم. انشاالله سهمیه را هم بگیریم و دل هواداران نساجی که همواره ما را حمایت کرده‌اند را شاد کنیم. من و هم‌تیمی‌هایم تا به حال جامی را بالای سر نبرده‌ایم و امیدوارم که این اتفاق امسال در حذفی رخ بدهد.

کد خبر: 1136743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =