مهدی عبدی در آستانه لژیونر شدن

با نزدیک شدن به پایان فصل، بازار نقل و انتقالات داغ تر شده است و پیشنهادات مختلفی به بازیکنان می رسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی عبدی از بازیکنانی بود که هواداران پرسپولیس معتقد بودند اگر به او میدان داده شود می تواند بدرخشد. حتی اولین گل تاریخ باشگاه پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز توسط مهدی عبدی به ثمر رسید اما در چند بازی اخیر ما شاهد این بودیم که باتوجه به خالی بودن دست یحیی گل محمدی در پست فوروارد، مهدی عبدی همچنان از روی نیمکت کار را دنبال می کرد و حضور وی در میدان بسیار کم بود.

از این رو شنیده ها حاکی از این است که مهدی عبدی پیشنهاداتی از تیم های اروپایی دارد. ناگفته نماند هیچ باشگاهی به صورت رسمی به باشگاه پرسپولیس پیشنهاد نداده است و پیشنهادات تیم های خارجی فعلا فقط به دست مدیربرنامه های مهدی عبدی رسیده است.

در این میان یحیی گل محمدی در جمع های مختلف بارها عنوان کرده است که به دنبال جذب دو فوروارد خوب می باشد و این نشان می دهد مانند گذشته علاقه ای به بازی دادن مهدی عبدی ندارد و با حضور فوروارد جدید، عبدی باید بیشتر بازی های پرسپولیس را از روی نیمکت نگاه کند.

با این حال و با توجه به اینکه عبدی یکی از سرمایه های فوتبال است، به نظر می رسد علاقه مند است فوتبال خود را در کشورهای اروپایی یا عربی ادامه دهد و باید دید آیا یحیی گل محمدی نام وی را در لیست مازاد قرار می دهد یا اینکه عبدی در پرسپولیس ماندنی می شود؟

کد خبر: 1137164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =