تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی آمریکا

یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی که در گروه تیم ملی ایران هم حضور دارد، تیم فوتبال آمریکا است که سابقه پررنگی در جام‌جهانی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوبتال آمریکا توانسته ۱۱ بار در جام جهانی از سال ۱۹۳۰ حضور پیدا کند  این تیم در گروهi و در هم گروهی بالهستان، آلبانی، مجارستان، اندورا و سن مارینو توانست به عنوان تیم اول به جام جهانی قطر صعود کند.

گروه آمریکا در جام جهانی

تیم ملی آمریکا در گروه B مسابقات جام جهانی قطر با سه تیم انگلیس، ایران و ولز همگروه است و بعد از ۲۴ سال بار دیگر در چارچوب جام جهانی مقابل تیم ملی ایران قرار خواهد گرفت.

دوشنبه ۳۰ آبان: آمریکا-ولز

جمعه ۴ آذر: انگستان-آمریکا

شه‌شنبه۸آذر: آمریکا -ایران

بیشتر بخوانید

تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ را بشناسید / تیم ملی انگلستان

نحوه صعود به جام جهانی

تیم فوتبال آمریکا با کسب ۲۵ امتیاز از ۱۴ بازی در رده سوم جدول مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در قاره آمریکای شمالی (کونکاکاف) قرار گرفته است. تیم ملی فوتبال آمریکا در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه کونکاکاف با ۷ برد، ۴ مساوی و ۳ باخت و کسب ۲۵امتیاز به عنوان تیم سوم گروه توانست بعد از یک دوره غیبت جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

سرمربی

گرگ برهالتر که سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال آمریکا را در کارنامهٔ خود دارد. هم اکنون به عنوان سرمربی این تیم فعالیت می‌کند که نتایج خوبی را در کارنامه خود دراد.

بازیکنان و ستاره‌ها

جیووانی رینا (دورتموند)، برندون آرونسن (لیدز یونایتد)، وستون مک کنی (یوونتوس)، سرجینیو دست (میلان)، کریستین پولیسیچ (چلسی)، مت ترنر (آرسنال) ستاره های آمریکایی ها در جام جهانی پیش رو خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1157870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =