کنکور و آزمون| امروز، آخرین مهلت ثبت آثار جشنواره فارابی و ثبت‌نام جشنواره جایزه ملی ایثار

مهلت ثبت آثار دوره چهاردهم جشنواره فارابی، امروز دهم آبان ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان دریافت آثار دوره چهاردهم جشنواره فارابی، از بیست و هفتم شهریورماه آغاز شد و امروز دهم آبان‌ماه سال ۱۴۰۱ به پایان می‌رسد.  آثاری که از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان اسفند ۱۴۰۰ منتشر و یا پایان یافته‌اند، می‌توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند.

تمامی پژوهشگران حوزه علوم انسانی و اسلامی می‌توانند با مراجعه به سامانه جشنواره فارابی به نشانی www.farabiaward.ir از بیست و هفتم شهریورماه تا امروز دهم آبان‌ماه سال ۱۴۰۱، آثار علمی خود را ثبت کنند.

گفتنی است جشنواره بین‌المللی فارابی ویژه علوم انسانی و اسلامی، به عنوان یکی از معتبرترین جشنواره‌های علمی کشور در عرصه علوم انسانی و اسلامی، همه ساله توسط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و مشارکت بنیاد ملی نخبگان و به همت مؤسسه مطالعات فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار

 ثبت نام هفتمین جشنواره جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی تا ۱۰ آبان ماه سال جاری به پایان می‌رسد.

این جشنواره در سه سطح دانشگاهی، منطقه ای و کشوری و در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای حرفه ای، PhD، و تخصص پزشکی و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری برگزار می شود. نحوه ثبت نام در جشنواره هفتم و ارزیابی بررسی مدارک تحصیلی و نحوه انتخاب برگزیدگان از طریق سامانه خواهد بود. ۱۵ نفر از دانشجویان گروه هدف که بالاترین امتیاز در هر مقطع/رشته مربوطه را کسب کرده ‏اند، به عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.

این جشنواره صرفاً برای «دانشجویان شاهد و ایثارگر» است و ۳ نفر در رشته پزشکی عمومی، ۲ نفر دندانپزشکی، ۲ نفر داروسازی، ۲ نفر مقطع کارشناسی، ۲ نفر در مقطع کارشناسی ارشد، ۲ نفر در مقطع دکترای تخصصی و ۲ نفر دستیار تخصص پزشکی انتخاب خواهند شد.

 چگونگی ثبت نام در جشنواره و اطلاعات و شرایط لازم در این خصوص از طریق وب سایت اداره کل به آدرس https://vsa.behdasht.gov.ir قابل دسترس است و از طریق سامانه https://melliisar.behdasht.gov.ir/ نیز امکان ثبت نام وجود دارد. مراسم پایانی و تجلیل از نفرات برگزیده ملی در اسفندماه برگزار شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =