۳ انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

در نشست شورای معاونان دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مراسم تودیع و معارفه معاونان توسعه مدیریت، فرهنگی و دانشجویی و آموزش های عمومی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران، مراسم تکریم  محمد قاسمی پیربلوطی و معارفه مهرداد یادگاری به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی، دانشجویی و تکریم حسن فتاحی و معارفه سیدعلی آل علی به عنوان سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی و تکریم حیدرعلی رئیسی و معارفه سید محمد نوربخش به عنوان سرپرست جدید معاونت آموزش های عمومی در محل سالن جلسات دفتر ریاست و با حضور هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، برگزار شد.

 ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در نشست شورای معاونان، با اهدای لوح سپاس از زحمات مسئولان قبلی تشکر و قدردانی کرد و از افرادی که به عنوان مسئولان جدید منصوب شدند؛ ضمن تبریک و آرزوی موفقیت خواست، با جدیت و با اولویت بندی و برنامه ‌ریزی منضبط به پیگیری امور با هدف خدمات رسانی و رعایت الگوی مصرف به وظایف خود عمل کنند.

در نشست هیأت رئیسه دانشگاه، معاونان سابق فرهنگی و دانشجویی، توسعه مدیریت و آموزش های عمومی به ارائه گزارشی از عملکرد دوران تصدی خود پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1158926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =