کار سخت ایران در جام جهانی/ انگلیس در گروه ما اول می‌شود

کارشناس و مربی اسبق فوتبال معتقد است که ایران در گروه B جام جهانی وضعیت دشواری دارد و کی‌روش نیز زمان زیادی ندارد.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس و مربی اسبق فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز گفت: برخی معتقدند که کار ایران در جام جهانی ساده است و از احتمال بالای صعود ایران سخن می‌گویند اما باید بگویم که این دوستان دچار اشتباه شدند و گفتن این نکات به این راحتی نیست.

مربی سال‌های دور فوتبال گفت: هیچ تیم ضعیفی به جام جهانی راه پیدا نمی‌کند، این که بگوییم در گروه راحتی هستیم فقط نشان می‌دهیم که وطن پرستیم و از نظر من و با توجه به وضعیت گروه، انگلستان به عنوان تیم اول صعود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

خطرناک‌ترین مهاجم ایران کیست؟

ذوالفقارنسب با بیان اینکه تیم ملی آمریکا تیم جوان و خوبی است، گفت: هر چند که کار ایران دشوار است اما این به معنای ضعف تیم ملی نیست و ما باید با تلاش و تمرین زیاد جلوی آمریکا و دیگر تیم‌ها بازی کنیم.

وی معتقد است ما فقط نباید به برد جلوی تیم‌های بزرگ فکر کنیم بلکه نتیجه تساوی در برابر تیم‌هایی مثل انگلیس هم خوب است و اخذ نتیجه خوب، کافی و امیدوارکننده است.

کارشناس فوتبال ادامه داد: در حال حاضر وقت زیادی باقی نمانده و حتی کی‌روش هم زمان را از دست داد اما باید تمرکز را روی بازی‌های قبل از شروع مسابقات گذاشت زیرا که در هم‌اکنون هر مسابقه‌ای قبل از جام جهانی حکم فینال را دارد.

ذوالفقارنسب در انتها با تاکید بر درخشش بازیکنان تیم ملی در مسابقات و لیگ‌های جهانی عنوان کرد: بازیکنان ما در اروپا می‌توانند کمک زیادی به ایران کنند و حتی بیشتر از قبل مورد توجه دنیا قرار بگیرند، همه ما امیدواریم ایران بهترین نتیجه را در قطر کسب کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1158979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =